نیازمندان را در این شرایط فراموش نکنیم

به گزارش مجله سرگرمی، دستگیری از نیازمند و یاری به همنوع توصیه دین اسلام است. یاری اهالی محله یوسف آباد در منطقه 6 به نیازمندان در روزهای بحرانی مقابله با کرونا نشان داد هیچ بحرانی مانع یاری به مستضعفان نمی گردد.

نیازمندان را در این شرایط فراموش نکنیم

خبرنگاران-زینب زینال زاده: شناسایی احتیاجمندان محله ها و یاری به آنها چند سالی است که با نظارت شورایاران به عنوان معتمدان و منتخبان اهالی انجام می گردد.جمشید رحمانی پناه معتمد محله یوسف آباد و دبیر دبیران شورایاری منطقه 6 در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: احتیاجمندان در هر شرایطی احتیاج به حمایت دارند. بنابراین فراموش کردن آنها در لحظات بحرانی انسانی نیست.

او ادامه داد: این روزها مردم درگیر بیماری کرونا هستند و همه لحظات بحرانی و دلهره آوری را سپری می نمایند اما در چنین شرایطی باید به فکر احتیاجمندان باشیم و مطلع باشیم که آنها در شرایط وخیم تری قرار دارند.

به گفته رحمانی پناه شهروندان می توانند مثل همواره دست در دست هم قرار دهند و با یاری خیرین از خانواده های احتیاجمند محله ها حمایت نمایند.

او با اشاره به یاری های مردمی گفت: ورود کرونا کسب و کار بسیاری از خانواده های احتیاجمند را بی رونق نموده است. تامین مایحتاج زندگی، تهیه دارو و تامین هزینه های درمانی و معرفی احتیاجمندان بیمار به مراکز درمانی یاری هایی هستند که با همت همگانی محقق می گردد.

او با اشاره به کارهای صورت گرفته به منظور حمایت از احتیاجمندان در مطنقه 6 گفت: سال جاری سبد نوروزی که در میان احتیاجمندان محله یوسف آباد توزیع شد علاوه بر مواد غذایی و تنقلات ،اقلام بهداشتی شامل دستمال کاغذی و مواد شوینده را هم شامل می گردد.

او یادآور شد : در روزهای قرنطینه هم حواسمان به احتیاجمندان و افراد ناتوان است و می کوشیم با همکاری نیروهای سرای محله یوسف اباد خرید سالمندان انجام گردد.

رحمانی پناه به تامین مایحتاج خانواده های احتیاجمند هم اشاره و مطرح کرد: با حمایت خیرین و هماهنگی صورت گرفته با بعضی از فروشگاههای محلی ،اقلام مورد احتیاج این خانواده ها در اختیارشان قرار می گیرد.

او در سرانجام با دعوت از احاد اهالی در پویش احتیاجمندان را در شرایط بحرانی کرونا فراموش نکنیم گفت: ما در زمان جنگ تحمیلی تجربه چنین شرایط سختی را داریم و باز هم می توانیم با همدلی بحران کرونا را پشت سر بگذاریم.

asemaneto.ir: آسمان تو: خرید بلیط پرواز، تور های لحظه آخری مسافرتی

iraniro.ir: تور ایران | گردشگری ایران، سفر به مشهد، اصفهان، تهران، کیش، قشم، یزد، تبریز، اخبار ایران

anti6.ir: آخرین خبر: اخبار و مقالات روز دنیا را اینجا بخوانید

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 79446

به "نیازمندان را در این شرایط فراموش نکنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیازمندان را در این شرایط فراموش نکنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید