خبرنگاران 960 کارگر و کولبر کردستانی کمک هزینه 10 میلیون ریالی می گیرند

به گزارش مجله سرگرمی، سنندج - خبرنگاران - استاندار کردستان گفت: 960 کارگر مرز و کولبر و خانوارهای زیر پوشش آنها در این استان از کمک هزینه (کارت هدیه 10 میلیون ریالی) اهدایی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ویژه جامعه کولبری بهره مند می شوند.

خبرنگاران 960 کارگر و کولبر کردستانی کمک هزینه 10 میلیون ریالی می گیرند

بهمن مرادنیا روز یکشنبه در حاشیه آغاز توزیع 40 هزار بسته غذایی و کمک معیشتی بین خانواده های کردستان در جمع خبرنگاران گفت: 960 خانواده ای که از کمک هزینه اهدایی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ویژه جامعه کولبری شدند افرادی هستند که درآمد آنان در شهرستان های مرزی استان وابسته به مرز است.

وی افزود: این افراد شامل 250 نفر کارگر بازارچه مرزی سیرانبند بانه و 710 نفر نیز کولبرانی در شهرستان های سروآباد و بانه هستند که این کمک هزینه در سه روز آینده در قالب یک کارت هدیه 10 میلیون ریالی به آنان تحویل داده می شود.

مرادنیا ضمن قدردانی از بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برای حمایت از اقشار ضعیف جامعه در شرایط بیماری کرونا یادآور شد: این افراد به دلیل گسترش شیوع این بیماری به شدت کاهش یافته استت.

امروز خیران کردستان با همکاری استانداری این استان توزیع 40 هزار بسته معیشتی با 90 میلیارد ریال اعتبار را بین خانواده های کم بضاعت آغاز کردند.

این کمک ها در قالب 2 بخش شامل 20 هزار بسته مواد غذایی و 20 هزار کارت هدیه 2 میلیون ریالی است که بین خانوارهای غیر تحت پوشش نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد و بهزیستی توزیع می شود.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام نمود: تا ظهر شنبه 23 فروردین در مجموع 70 هزار و 29 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 125 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور نیز به 4 هزار و 357 نفر رسیده است.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 83628

به "خبرنگاران 960 کارگر و کولبر کردستانی کمک هزینه 10 میلیون ریالی می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 960 کارگر و کولبر کردستانی کمک هزینه 10 میلیون ریالی می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید