تداوم قرمزپوشی شاخص، عقب نشینی بورس به کانال یک میلیون واحد

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران : معاملات امروز بازار سرمایه درحالی به انتها رسید که کاهش بیش از 65 هزار واحدی شاخص کل بورس، باعث شد این شاخص که اخیرا وارد کانال دو میلیون واحد شده بود، به کانال یک میلیون واحد بازگردد.

تداوم قرمزپوشی شاخص، عقب نشینی بورس به کانال یک میلیون واحد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، شاخص کل بورس امروز با 65 هزار و 736 واحد کاهش، رقم یک میلیون و 999هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز با 10 هزار و 623 واحد کاهش به رقم 514 هزار و 206 واحد رسید. معامله گران امروز یک میلیون معامله به ارزش 118 هزار و 530 میلیارد ریال انجام دادند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت تهران، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین و سرمایه گذاری غدیر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند و ملی صنایع مس ایران، سرمایه گذاری غدری، پالایش نفت بندرعباس، بانک صادرات، فولاد مبارکه اصفهان، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو و سرمایه گذاری شاهد نمادهای پربیننده این بازار بودند.

بازگشت فرابورس به کانال 20 هزار واحدی

شاخص فرابورس نیز با 525 واحد کاهش از کانال 21 هزار واحد به کانال 20 هزار واحد باگشت و رقم 20 هزار و 653 واحد را ثبت کرد. معامله گران این بازار 440 هزار معامله به ارزش 78 هزار و 613 میلیارد ریال انجام دادند. سنگ آهن گهر زمین، پتروشیمی تندگویان، سهامی ذوب آهن اصفهان، سرمایه گذاری صبا تامین، پتروشیمی مارون و پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل بیمه پاسارگاد نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

بانک دی، سهامی ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی تندگویان، س. توسعه و عمران استان کرمان، صنایع ماشین های اداری ایران، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گروه کارخانجات صنعتی تبرک نمادهای پربیننده این بازار بودند.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 105199

به "تداوم قرمزپوشی شاخص، عقب نشینی بورس به کانال یک میلیون واحد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم قرمزپوشی شاخص، عقب نشینی بورس به کانال یک میلیون واحد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید