بورس های آسیایی بر قله 6 ماهه

به گزارش مجله سرگرمی، با انتشار آمار مثبت از وضعیت مالی آمریکا، بورس های جهانی بار دیگر بر مدار صعودی قرار گرفتند.

بورس های آسیایی بر قله 6 ماهه

ایسنا به نقل از رویترز نوشت: شاخص ام اس سی آی بورس های منطقه آسیا-اقیانوسیه به جز ژاپن با 0.3 درصد افزایش به کار خود پایان داد که در این بین نماد گروه تکنولوژی با افزایش 0.5 درصدی رکورددار بود. در ژاپن شاخص نیکی 225 بورس توکیو 0.2 درصد عقب نشست.

در آمریکا صعود شاخص های بورسی از این هم چشمگیرتر بود به گونه ای که شاخص اس اند پی 500 با جهش 1.09 درصدی و شاخص نزدک کامپوزیت با افزایش 1.42 درصدی به کار خود پایان دادند. نماد شرکت اپل با رشد 3.7 درصدی خود یکی از اصلی ترین پرچمداران روند صعودی امروز بورس وال استریت بود.

سوئیشیرو مونجی، کارشناس مسائل مالی در مؤسسه دایوا سکیوریتیز گفت: فکر می کنم خوش بینی در بخش تکنولوژی، بزرگ ترین محرک حال حاضر بازارهای بورسی است. این نشان می دهد که به عقیده معامله گران، چین و آمریکا در نهایت با یکدیگر بر سر مسائل تجاری به توافق خواهند رسید.

قرار است این هفته یک هیأت آمریکایی به سرپرستی استیون منوچین، وزیر خزانه داری و رابرت لی وایزر - وزیر بازرگانی آمریکا برای گفت وگو با طرف چینی راهی پکن گردد.

دونالد ترامپ - رئیس جمهور آمریکا بار دیگر تهدید نموده است که در صورت نرسیدن به توافق تجاری، بر واردات کالاهایی به ارزش 200 میلیارد دلار از چین تعرفه های 10 تا 25 درصدی وضع خواهد نمود.

powersetshop.ir: وبلاگ پاورست: نقد و بررسی کالاهای دیجیتالی و کاربردی

taverna.ir: تاورنا: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 16911

به "بورس های آسیایی بر قله 6 ماهه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بورس های آسیایی بر قله 6 ماهه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید