فوتبال دنیا، ادعای مسئول چمن استادیوم اتحاد درباره حیله امری برای غلبه بر گواردیولا!

به گزارش مجله سرگرمی، یکی از دست اندرکاران استادیوم خانگی تیم فوتبال منچسترسیتی ادعا کرد سرمربی توپچی ها از ترفندی بی حاصل برای شکست دادن همتای اسپانیایی اش استفاده نموده است.

فوتبال دنیا، ادعای مسئول چمن استادیوم اتحاد درباره حیله امری برای غلبه بر گواردیولا!

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه میرر انگلیس، مسئول چمن استادیوم اتحاد، استادیوم خانگی تیم منچسترسیتی اعتراف کرد که اونای امری سرمربی توپچی ها پیش از بازی هفته اول تیمش در فصل جاری لیگ برتر مقابل منچسترسیتی به مسئولان نگهداری از چمن استادیوم امارات گفته بوده که به چمن استادیوم آب ندهد تا کار حریف برای نگه داشتن توپ روزی زمین سخت گردد.

آرسنال در هفته اول لیگ برتر میزبان منچسترسیتی بود و با وجود ترفندی که امری فکر می کرد کار حریف را سخت خواهد نمود، با نتیجه 2 بر صفر مغلوب گردید.

لی جکسون مسئول چمن استادیوم اتحاد فاش کرد که پیش از آن بازی با وجود گرمای شدید هوا در شهر لندن، به چمن استادیوم آب داده نگردیده هر چند او با آنالیز وضعیت چمن قبل از شروع بازی متوجه این موضوع گردیده و آن را به اطلاع پپ گواردیولا رسانده است.

جکسون گفت: بعد از 20 سال که یک نفر راهنمایی آرسنال را برعهده داشت (آرسن ونگر)، این تیم برای اولین بار پیش از یک بازی یا بین دو نیمه به چمن استادیوم آب داد که این تصمیمی کاملاً غیرعادی است، البته این تصمیم در نهایت به نفع خود آرسنالی ها تمام نشد.

جکسون اضافه کرد: توجه پپ به جزئیات بازی استثنایی است، چیزی که من قبلاً هرگز نظیرش را ندیده ام. بسیاری از مربیان امروزه می خواهند که تیم شان روی چمن مرطوب و کوتاه بازی کند چون توپ سریعتر حرکت می نماید اما یادم هست که تونی پولیس در استوک سیتی نظر دیگری داشت. زمانی که او سرمربی استوک بود، وقتی به زمین که می رفتی، چمن آنقدر بلند بود که پای خودت را نمی دیدی.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2898

به "فوتبال دنیا، ادعای مسئول چمن استادیوم اتحاد درباره حیله امری برای غلبه بر گواردیولا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، ادعای مسئول چمن استادیوم اتحاد درباره حیله امری برای غلبه بر گواردیولا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید