انصاری فرد، 2 ماه در رویای ناتینگهام فارست

به گزارش مجله سرگرمی، انصاری فرد زمان را می خرد و امضای رسمی قراردادش را به تأخیر می اندازد تا تعداد بازی های ملی بیشتری انجام بدهد و شامل قانون اتحادیه فوتبال انگلیس گردد و ویزای کار دریافت کند.

انصاری فرد، 2 ماه در رویای ناتینگهام فارست

به گزارش خبرنگاران ،کریم انصاری فرد همچنان تیم ندارد و اختصاصی تمرین می نماید تا شاید بتواند از تبصره های موجود در قوانین اتحادیه فوتبال انگلیس استفاده کند و توافقش با ناتینگهام فارست رسمی گردد. سایت گاتزتا یونان که اخبار فوتبال در این کشور را پوشش می دهد، آخرین شرایط کریم انصاری فرد را اینگونه توصیف می نماید: کریم، بدون دریافت اجازه کار دومین ماه متوالی را برای انتقال به تیم ناتینگهام فارست در چمپیونشیپ انگلیس سپری نموده است.آینده ملی پوش ایرانی در تیم ناتنیگهام فارست انگلیس همچنان با ابهام هایی روبرو است، زیرا هنوز نتوانسته ویزای کار در این کشور را دریافت کند. مهاجم پیشین تیم المپیاکوس دومین ماه متوالی را بدون حتی یک دقیقه بازی برای تیم ناتینگهام فارست انگلیس به سرانجام رساند. مقررات سخت گیرانه فدراسیون فوتبال انگلیس فوتبالیست های خارج از قاره اروپا را ملزم به دریافت ویزای کار می نماید. کریم انصاری فرد با وجود بازی در 2 جام جهانی فوتبال به دلیل عدم همخوانی با معیارهای قانون انگلیس هنوز نتوانسته به تیم مورد نظرش اضافه گردد و در ترکیب این تیم بازی کند.

کریم انصاری فرد برای انتقال به فوتبال انگلیس، در 70 درصد بازی های ملی مورد احتیاج در یک سال گذشته حضور نداشته و به همین دلیل او نمی تواند به ناتینگهام فارست منتقل گردد. البته انصاری فرد زمان را می خرد و امضای رسمی قراردادش را به تأخیر می اندازد تا تعداد بازی های ملی بیشتری انجام بدهد و شامل این قانون گردد.

220-3

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5523

به "انصاری فرد، 2 ماه در رویای ناتینگهام فارست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصاری فرد، 2 ماه در رویای ناتینگهام فارست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید