100 بازیکن برتر فوتبال ایران در سالی که گذشت، بخش پنجم

به گزارش مجله سرگرمی، در سرانجام سال 1399 به برترین بازیکنان فوتبال ایران در سالی که گذشت نگاهی انداخته ایم.

100 بازیکن برتر فوتبال ایران در سالی که گذشت، بخش پنجم

به گزارش خبرنگاران، انتخاب برترین ها در فوتبال ایران در سالی که به خاطر شیوع ویروس کرونا چند ماهی هم تعطیل بود کار آسانی نیست. بازیکنان مستعد زیادی در این سال عملکرد خوب خودشان را در داخل و خارج کشور نشان دادند تا نسبت به آینده فوتبال کشور امیدوار باشیم.

قهرمانی پرسپولیس در لیگ و تراکتور در جام حذفی مهمترین رویدادهای باشگاهی فوتبال ایران در این سال بودند. سال جاری قرار بود تیم ملی فوتبال ایران بازی های مهمی نیز داشته باشد که به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.

انتخاب برترین ها همواره پر حرف و حدیث بوده است اما کوشش نموده ایم در معرفی 100 بازیکن برتر فوتبال ایران در سال 1399 به کلیت عملکرد بازیکنان و پیروزیت و تاثیرگذاری آنان توجه گردد.

در بخش پنجم این سلسله گزارش ها، بازیکنانی که در لیست 100 بازیکن برتر سال 99 قرار گرفته اند را بدون هیچ ترتیب خاصی مرور می کنیم.

سروش رفیعی (سپاهان)

سروش رفیعی بعد از حضور در پرسپولیس، در تیم های شهرخودرو و فولاد نیز حضور داشت ولی با رفیعی آماده در پرسپولیس فاصله داشت تا اینکه برای فصل جدید به تیم سپاهان پیوست و نشان داد بازیکن آماده ای در ترکیب تیمش است. او در فصل جاری 3 گل برای تیمش ثبت نموده است. این در حالی است که او فصل قبل برای زدن 2 گل به 26 بازی احتیاج داشت. رفیعی در سپاهان عملکرد خوبی از خود ارائه داده است و حالا همان رفیعی آماده ای است که در پرسپولیس دیدیم.

محمدرضا حسینی (سپاهان)

محمدرضا حسینی در دو فصل اخیر عملکرد بسیار خوبی در تیم سپاهان داشته است. هافبک سابق ذوب آهن در این فصل تا به امروز 3 گل برای تیمش به ثمر رسانده است. او در لیگ قهرمانان نیز برای زردپشان اصفهانی به میدان رفت ولی سپاهان پیروز به صعود از گروه خود نشد. حسینی فصل قبل نیز در تیم سپاهان خوش درخشید و در 25 بازی 3 گل و 4 پاس گل برای تیمش به ثمر رساند.

شهاب زاهدی (زوریا)

مهاجم 25 ساله ایرانی در فصل جاری یکی از بهترین گلزنان لیگ اوکراین بود و با زدن 8 گل توانست در صدر جدول گلزنان نیز باشد. عملکرد خوب در المپیک دونتسک باعث شد تا چند تیم خواستار به خدمت دریافت او باشند. زوریا و ریو آوه تیم هایی بودند که قصد به خدمت دریافت بازیکن ایرانی را داشتند. او فصل قبل نیز در لیگ اوکراین در 22 بازی 6 گل به ثمر رساند و در جابجایی زمستانی به زوریا رفت و در این تیم نیز توانست اولین گل خود را به ثمر برساند.

محمد عباس زاده (تراکتور)

مهاجم شمالی فوتبال ایران در 30 سالگی شرایط خوبی را در تراکتور سپری می نماید. ثبت 9 گل زده نشان از آغاز خوب او در تیم جدیدش یعنی تراکتور است. عباس زاده فصل قبل در 16 بازی در لیگ برتر 4 گل به ثمر رساند و حالا شرایط بهتری را نسبت به قبل تجربه می نماید.

پیغام احتیاجمند (سپاهان)

دروازه بان ملی پوش سپاهان فصل قبل در هر 30 بازی تیمش در لیگ برتر به میدان رفت و با 25 سال سن توانست با 17 کلین شیت بهترین رکورد را در بین دروازه بان های لیگ برتر ثبت کند. او در بازی برابر ازبکستان در تیم دراگان اسکوچیچ اولین بازی ملی خود را نیز تجربه کرد و می تواند شماره یک تیم ملی را تصاحب کند.

محمد محبی (سپاهان)

هافبک - مهاجم تیم سپاهان که با نظر ویلموتس به تیم ملی فوتبال ایران نیز دعوت شد و دو گل ملی در کارنامه خود دارد که هر دو گل را نیز برابر کامبوج به ثمر رساند. او سال جاری در ترکیب تیم محرم نویدکیا 2 گل به ثمر رساند و در فاز هجومی زردپوشان اصفهانی مهره غیر قابل جایگزینی است. او فصل قبل در 28 بازی در لیگ و جام حذفی توانست 7 گل و 5 پاس گل ثبت کند و یکی از ستاره های تیمش بود.

امین قاسمی نژاد (شهرخودرو)

امین قاسمی نژاد یکی از بهترین بازیکنان فصل جدید لیگ برتر بوده است. بازیکن بی حاشیه شهرخودرو فصل قبل در 25 بازی برای این تیم پیروز شد 4 گل به ثمر برساند و در لیگ قهرمانان نیز بازی کرد. او در این فصل آغاز بسیار خوبی داشته و 8 گل تا به اینجای فصل برای تیمش به ثمر رسانده است که پیشرفت چشمگیر او را به خوبی نشان می دهد.

مسعود ریگی (استقلال)

مرد شماره 6 استقلال با بازی ساده و کم اشتباه خود از خوب های این تیم بوده و نیمکت نشین کردن او کار آسانی محسوب نمی گردد. او در تمام بازی های استقلال در لیگ قهرمانان نیز به میدان رفت و در لیگ برتر نیز فصل قبل 26 بازی و در جام حذفی دو بازی انجام داد. ریگی یک گل نیز فصل قبل برای استقلال به ثمر رساند.

احسان پهلوان (پرسپولیس)

احسان پهلوان فصل قبل در تیم ذوب آهن بازی کرد جایی که با 19 بازی توانست یک گل و یک پاس گل ثبت کند و در ادامه راهی پرسپولیس شد تا در ابتدا در لیگ قهرمانان برای این تیم به میدان برود و با 2 پاس گل در 7 بازی به نایب قهرمانی آسیا رسید. البته پهلوان به دلیل دو اخطاره شدن در ملاقات برابر النصر، ملاقات فینال را از دست داد. پهلوان در لیگ برتر نیز برای پرسپولیس بازی نموده است و منتظر زدن اولین گل خود با این تیم است.

رشید مظاهری (استقلال)

استقلال برای فصل جدید به دنبال خرید یک دروازه بان اصلی بود و به همین خاطر رشید مظاهری را انتخاب کرد که در سال های اخیر همواره یکی از 3 دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران بوده است. مظاهری در اولین فصل حضورش در استقلال خوش درخشیده و درخشش او در بازی برابر گل گهر نشان داد چرا استقلال برای جذب او اصرار داشت. او فصل قبل در تیم تراکتور بود و البته با خاطره خوبی از تیم تبریزی جدا نشد و با مدیریت باشگاه دچار اختلاف شد. با این حال رشید 29 بار برای این تیم به میدان رفت تا در نهایت فصل را در حالی به انتها ببرد که در فینال جام حذفی حضور نداشته باشد. رشید با 14 کلین شیت بعد از پیغام احتیاجمند بهترین عملکرد را داشت. مظاهری در نیم فصل نخست لیگ برتر نیز 6 کلین شیت داشت.

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

ariyablog.ir: آریا بلاگ: آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

hadiee.ir: مجله هدیه: از مسافرت تا ورزش از همه چیز و همه جا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 137539

به "100 بازیکن برتر فوتبال ایران در سالی که گذشت، بخش پنجم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "100 بازیکن برتر فوتبال ایران در سالی که گذشت، بخش پنجم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید