کارلوس کی روش: از مشاهده رفتاری که با کادر و بازیکنانم می گردد، خسته و دل زده هستم

به گزارش مجله سرگرمی، کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی در پیغام جدیدی به رفتاری اشاره نموده است که با کادر و بازیکنان او اجرا شده و می گوید از این رفتارها خسته و دل زده شده است.

کارلوس کی روش: از مشاهده رفتاری که با کادر و بازیکنانم می گردد، خسته و دل زده هستم

به گزارش خبرنگاران ، کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان که در آستانه جام ملت ها پیغام های سریالی خود را شروع نموده است، پس از انتشار بخش اول پیغام خود که روز گذشته (یکشنبه) صورت گرفت، امروز بخش دیگری از پیغامش را منتشر کرد. این پیغام به توضیح زیر است:

در برابر (سهل انگاران) متأسفانه مجبورم قلب خود را از طرف کسانی که نمی توانند صدای خود را به گوش برسانند، بگشایم. ادامه مشاهده رفتار غیرمحترمانه و به دور از وجاهت که با کادر و بازیکنان تیم ملی شده، دردناک است. آنها افرادی سخت کوش و صادق هستند که با تعهد کامل به اهداف تیم ملی مشغول به کار هستند. آنها با افتخار و تعهد کامل به وظایف حرفه ای خود پایبند هستند. البته آنها نیز انسان هستند، افرادی با شرافت که تعهدات خانوادگی و توقعات شخصی به جا و به حقی دارند.

پس از تمامی فداکاری ها و کوشش هایی که آنها برای موفقیت تیم ملی انجام داده اند، من از مشاهده رفتاری که با کادر و بازیکنان من همانند افراد بی بضاعت و تیره بخت انجام می گردد، خسته و دل زده هستم.

کارلوس کی روش.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9023

به "کارلوس کی روش: از مشاهده رفتاری که با کادر و بازیکنانم می گردد، خسته و دل زده هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارلوس کی روش: از مشاهده رفتاری که با کادر و بازیکنانم می گردد، خسته و دل زده هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید