چرا مدیر برنامه قاسمی نژاد از فسخ قرارداد این بازیکن اطلاع داد؟

به گزارش مجله سرگرمی، دبیر هیات فوتبال مشهد در تبادل نظر با رادیو ورزش درباره بحث فسخ قرارداد امین قاسمی نژاد با باشگاه پدیده مشهد توضیحاتی داد. او در این خصوص گفت: طی صحبت هایی که با مدیرعامل باشگاه پدیده مشهد در رابطه با فسخ قرارداد قاسمی نژاد داشتم، آن هم به احترام باشگاه استقلال و طرفداران این تیم، هیچ گونه فسخ قراردادی صورت نگرفت و ایشان همچنان بازیکن پدیده خواهد بود. وی در خصوص اینکه دیگر امکان حضور قاسمی نژاد در استقلال وجود ندارد، گفت: در این زمینه فدراسیون فوتبال اظهار نظر خواهد نمود، اما هیچ گونه فسخ قراردادی در هیئت فوتبال مشهد ثبت نشد. موضوع اختلاف دو باشگاه بر سر مبلغ رضایت نامه و بحث چک بود. آنچه معین است قاسمی نژاد بازیکن آزاد نیست.

چرا مدیر برنامه قاسمی نژاد از فسخ قرارداد این بازیکن اطلاع داد؟

این در حالی است که مدیر برنامه امین قاسمی نژاد دیروز ادعا نموده بود فسخ قرارداد امین قاسمی نژاد در هیات فوتبال مشهد به ثبت رسیده است.

باید منتظر ماند و دید چه اختلافی میان قاسمی نژاد و پدیده پیش آمده که مدیر برنامه بازیکن چنین ادعای عجیبی را مطرح نموده است. اگر فسخ قرارداد قاسمی نژاد ثبت شده باشد او حق بازی برای پدیده را ندارد. البته در این خصوص مرجع اصلی هیات فوتبال خراسان است که با اطیمنان اعلام می نماید فسخ قرارداد انجام نشده است.

دبیر هیات فوتبال خراسان دیروز در مصاحبه با رسانه ها مدعی شد فسخ قرارداد قاسمی نژاد دروغ است و این حرف راه استقلال را برای جذب این بازیکن حتی به عنوان بازیکن آزاد می بندد. این در حالی است که مدیر برنامه قاسمی نژاد او را بازیکن آزاد می نامد!

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: فرارو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 137887

به "چرا مدیر برنامه قاسمی نژاد از فسخ قرارداد این بازیکن اطلاع داد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا مدیر برنامه قاسمی نژاد از فسخ قرارداد این بازیکن اطلاع داد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید