هیئت والیبال هرمزگان قهرمان شد

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: تیم والیبال ساحلی هیئت والیبال هرمزگان در دومین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در سانخولا تایلند با اقتدار به مقام قهرمانی رسید.

هیئت والیبال هرمزگان قهرمان شد

به گزارش خبرنگاران از بندرعباس، تیم هیئت والیبال هرمزگان در نخستین مسابقه خود در این تورنمنت پیروز شد تیم هند(1) را با قاطعیت و با نتیجه 2 بر 0 از پیش رو بر دارد.

دیدار دوم نماینده کشورمان در آسمان آفتابی شهر سانخولا در دمای38 درجه برگزار گردید تیم هیئت والیبال پیروز شد در یک دیدار دیدنی وحساب شده تیم ژاپن(1) را با نتیجه 2 بر 1 شکست دهد.

تیم هیئت والیبال هرمزگان در دومین روز از مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آسیا و اقیانوسیه با شکست تیمهای فیلیپین و نیوزلند به جمع 8 تیم برتر مسابقات راه یافت.

تیم هیئت والیبال در آخرین دیدار مرحله گروهی به مصاف تیم فیلیپین رفت که در یک بازی کاملا برتر پیروز شد با نتیجه 2 بر 0 پیروز و به عنوان تیم اول گروه پای به مرحله یک هشتم نهایی بگذارد.

در مرحله یک هشتم مسابقات تیم نیوزلند(2) رقیب بعدی نماینده کشورمان بود که باز هم تیم هیئت والیبال با عملکردی درخشان نماینده کشور نیوزلند را با نتیجه 2 بر 0 به زانو در آورد.

تیم هیئت والیبال در بازی بعدی خود از مرحله یک چهارم به دیدار تیم استرالیا(2) رفت که در صورت پیروزی در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده دیدار تیم های ایران(2) و قزاقستان(1) می رفت.

تیم هیئت والیبال که در یک هفته اخیر برای دومین بار در این مرحله از مسابقات به مصاف تیم استرالیا(2) می رفت و در تورنمنت قبلی با نتیجه 2 بر 1 پیروز شده بود با انگیزه مضاعف به مصاف حریف رفت.

تیم هیئت والیبال که با راهنمایی فریدون الهامی و بازیکنان رحمان رئوفی و بهمن سالمی زوج پیروز هرمزگانی به عنوان یک تیم مدعی مقتدرانه پای به این مرحله از مسابقات گذاشته بودند مصمم بودند تا با پیروزی باری دیگر در جمع 4 تیم برتر آسیا قرار گیرند.

در این دیدار نفس گیر و حساس که با رقابت نزدیک دو تیم همراه بود دو تیم اجازه خودنمایی را به دیگری نمی دادند و پایاپای پیش می رفتند.

تجربه و غیرت بازیکنان در کنار تفکرات فریدون الهامی در پوئن های حساس موجب شد تا تیم هیئت والیبال در دو گیم متوالی رالی های حساس را به نام خود ثبت و با پیروزی 2 بر 0 مقتدرانه جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کند.

تیم والیبال ساحلی هیئت والیبال در نیمه نها یی این مسابقات با شکست تیم قزاقستان به فینال مسابقات قهرمانی والیبال ساحلی آسیا و اقیانوسیه در تایلند راه یافت.

دو تیمی که هفته پیش در تورنمنت تایلند برابر هم قرار گرفته و قزاقستان پیروز شده بود انگیزه های زیادی داشتند تا با کسب پیروزی به دیدار نهایی راه یابند.

در ست نخست تیم قزاقستان در یک رقابت نزدیک 21 بر 18 پیروز شد با آغاز گیم دوم مسابقه فریدون الهامی با تغییر تاکتیک برگه بازی را به سود نماینده استان برگرداند و با نتیجه 21 بر 19 تیم هیئت والیبال پیروز شد تا بازی به ست سرنوشت ساز سوم کشیده گردد.

در این گیم مسابقه دو تیم تا امتیاز 12 برابر پیش رفتند. اما در ادامه تیم هیئت والیبال با درخشش رئوفی و سالمی و تدابیر الهامی نتیجه را 15 بر 13 به سود خود رقم زد تا تیم والیبال ساحلی هرمزگان برای اولین بار در تاریخ ورزش استان به فینال راه بیابد.

در دیدار نهایی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در تایلند تیم هیئت والیبال هرمزگان با پیروزی برابر تیم نیوزلند به مقام قهرمانی آسیا دست یافت.

تیم هیئت والیبال که با شایستگی و با 6 پیروزی متوالی مقتدرانه پای به دیدار فینال گذاشته بود.

ظرفیت زمین اصلی مسابقات 30 دقیقه قبل از آغاز مسابقه فینال تکمیل شده بود.

حضور 1000 تماشاگر از ملل و اقوام مختلف که در کنار میهمانان و مسئولین مسابقات آمده بودند تا به تماشا و تشویق حساس ترین مسابقه تورنمنت سانخولا بپردازند.

تیم هیئت والیبال هرمزگان در دیدار پایانی مسابقات با قضاوت داورهایی از کشور میزبان به دیدار تیم نیوزلند رفت.

فریدون الهامی با آنالیزی که از تیم نیوزلند در دیدارهای قبلی داشت با اطلاعات کامل بازیکنانش را به زمین مسابقه فرستاد.

تیم هیئت والیبال که از پیروزی در دیدارهای قبلی روحیه گرفته بود، بازی را خوب آغاز کرد.

هماهنگی رحمان رئوفی و بهمن سالمی در این مسابقه مثال زدنی بود، زوج پیروزی که با بازی زیبای خود طرفداران را شاد و بازیکنان حریف را مات و مبهوت نموده بودند.

در نهایت هرمزگانی ها با پیروزی در دو ست مزد زحمات خود را در مسابقات گرفته تا هیئت والیبال هرمزگان برای نخستین بار در تاریخ ورزش استان بر بام آسیا قرار بایستد.

این مسابقات با حضور 33 تیم از کشورهای آسیایی واقیانوسیه در شهر سانخولا تایلند برگزار گردید.

ق

مجله ستاره: مجله ستاره: اخبار و حواشی ستاره های سینما، فوتبال و استارتاپ ها

کتاب ارزان: کتاب ارزان: مجله کتابخوانی، بیاید آگاهتر باشیم

منبع: تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 54009

به "هیئت والیبال هرمزگان قهرمان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیئت والیبال هرمزگان قهرمان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید