مک بوک ایر؛ صفحه کلید جادویی

به گزارش مجله سرگرمی، قیمت این مدل 1299پوند است. این نمونه درحال حاضر برای سفارش موجود است و اخر این هفته به دست مشتریان خواهد رسید.

مک بوک ایر؛ صفحه کلید جادویی

اپل با وجود قرنطینه و تاثیر ویروس کرونا برعملکرد روزانه اش، همچنان به عرضه محصولات ادامه می دهد

اپل مک بوک پرو خود را با نسخه جدید 13 اینچی به روز نموده است. این شرکت گفت که این کامپیوتر با قابلیت ذخیره سازی دوبرابر وعملکرد سریع تر وارد بازار می گردد.

این نمونه همچنین شامل صفحه کلید جادویی است که برای اولین بار سال گذشته با طرحی عظیمترارائه شد تا نگرانی های گسترده درمورد صفحه کلید های لپ تاپ اپل رفع کند.

این صفحه کلید جدید برای اولین بار در ماه نوامبر با نسخه 16 اینچی مک بوک پرو از راه رسید و سپس ماه گذشته با عنوان مک بوک ایر وارد بازارشد.

معرفی صفحه کلید در لپ تاپ پرو کوچکتر اپل، به این معنی است که صفحه کلید قدیمی پروانه شکل بحث برانگیز اکنون کاملاً از خط فراوری اپل خارج شده است.

با این وجود که این رایانه تقریبا همان طراحی عمومی همیشگی را که در سایر مدل ها بود حفظ می نماید، اما این نمونه علاوه بر حسگر اثر انگشت (Touch ID) و طرح آلومنیوم، دارای یک صفحه لمسی در بالای صفحه کلید خود است که شامل صفحه نمایش کوچکتر برای کلید های میان برمی گردد.

قیمت این مدل 1299پوند است. این نمونه درحال حاضر برای سفارش موجود است و اخر این هفته به دست مشتریان خواهد رسید.

اپل با وجود قرنطینه و تاثیر ویروس کرونا برعملکرد روزانه اش، همچنان به عرضه محصولات ادامه می دهد. طی هفته های اخیر این شرکت، آیفون جدید اس ای (SE) را معرفی کرد - هر چند شایعه ها حاکی از آن است که ارائه یک نمونه عظیم تر ازهمان تلفن و همچنین به روزرسانی های مک بوک ایر و آی پد پرو ممکن است به تأخیر بیفتد.

منبع: ایندیپندنت

miniman.ir: مرد کوچک | مجله سبک زندگی و کسب و کار

miniset.ir: مینی ست | مجله خانواده و موفقیت

منبع: فرادید
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 89477

به "مک بوک ایر؛ صفحه کلید جادویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مک بوک ایر؛ صفحه کلید جادویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید