مردانی حریف خود را ناک اوت کرد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، سجاد مردانی تکواندوکار سنگین وزن تیم ملی کشورمان کار خود را در رقابتهای قهرمانی دنیا با ناک اوت کردن شروع کرد. وی دور نخست استراحت داشت و سپس برابر مارتین کدارس از جزایر سیشل به میدان رفت و در همان راند اول حریف خود را ناک اوت کرد و به دور سوم راه یافت.

مردانی حریف خود را ناک اوت کرد

مردانی در این مرحله دیدار دسپایگن از کوبا می رود. این کوبای دوره قبل رقابتهای دنیای پائین تر از مردانی به نشان برنز دست یافت و برنز المپیک را در کارنامه دارد. نماینده سنگین وزن کشورمان مدال نقره دوره قبل رقابتهای قهرمانی دنیا را در کارنامه دارد.

تیم ملی کشورمان امرور توسط هانیه اخلاقی به یک پیروزی دست یافت. وی در وزن 73- کیلوگرم اسنا ایدین از ترکیه را در راند چهارم با امتیاز طلایی شکست داد و راهی دور دوم شد. اخلاقی در دور بعد باید جکی گالووی از امریکا رقابت کند.

امید عمیدی هم در وزن 87- کیلوگرم دور دوم در پیکار با کیا چانگ دارند مدال برنز قهرمانی آسیا از چین تایپه رفت و با نتیجه 14 بر 13 نتیجه را واگذار و از دور مسابقات کنار رفت.

برای تیم ملی کشورمان در این مسابقات فرزان عاشورزاده و مسعود حجی زواره پیروز به کسب مدال طلا شده اند، روحانی ، خدابنده ، نصر و کاظمی هم بدون کسب مدال از دور مسابقات کنار رفتند.

بیست و دومین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی دنیا با حضور 875 تکواندوکار از 136 کشور سه شنبه گذشته به میزبانی روسیه در سالن ورزشی تراکتور شهر چلیابینسک شروع شده و دوشنبه هفته پیش رو به خاتمه می رسد.

datapad.ir: دیتاپد | مجله فناوری و تخصصی رایانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 38653

به "مردانی حریف خود را ناک اوت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردانی حریف خود را ناک اوت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید