مدیرعامل داماش گیلانیان: یک درصد استادیوم را هم به ما ندادند، تا طرفداران مان به استادیوم نیایند بازی نمی کنیم!

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرعامل داماش گیلانیان تأکید کرد تا طرفداران این تیم وارد استادیوم نشوند مقابل پرسپولیس در زمین حاضر نخواهند شد.

مدیرعامل داماش گیلانیان: یک درصد استادیوم را هم به ما ندادند، تا طرفداران مان به استادیوم نیایند بازی نمی کنیم!

محمد مهدی الطافی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره بی نظمی های ایجاد شده پیش از شروع بازی دو تیم پرسپولیس و داماش گیلانیان گفت: حتی یک طرفدار ما هم در استادیوم نیست. 40 هزار طرفدار در استادیوم هستند، اما یک نفر آن داماشی نیست. مگر چنین چیزی می گردد؟!

وی اضافه کرد: طرفداران ما 18 ساعت راه تا اهواز آمده اند اما جا برای یک نفر آنها نیست. حتی پشت نیمکت ما را هم پر نموده اند. در جلسه شب گذشته قرار شد ظرفیت استادیوم 50 - 50 باشد، اما ما گفتیم 50 درصد نمی خواهیم، 10 درصد بدهید، اما الان حتی دو درصد ظرفیت استادیوم را به ما هم نداده اند. ما کلاً 300 طرفدار داریم، یک درصد استادیوم می گردد 400 نفر، یعنی یک درصد هم به ما جا ندادند! من مانده ام اگر نمی توانند 10 نفر را جابه جا نمایند، چطور می خواهند امنیت بازی را کنترل نمایند؟!

مدیرعامل باشگاه داماش گیلانیان در خاتمه گفت: فتاحی، مسئولان اداره کل و تمام مدیران سازمان لیگ اینجا هستند، اما نمی توانند یک نفر را جابه جا نمایند. با این وضعیت تا طرفداران مان به استادیوم نیایند بازی نمی کنیم.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 26111

به "مدیرعامل داماش گیلانیان: یک درصد استادیوم را هم به ما ندادند، تا طرفداران مان به استادیوم نیایند بازی نمی کنیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل داماش گیلانیان: یک درصد استادیوم را هم به ما ندادند، تا طرفداران مان به استادیوم نیایند بازی نمی کنیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید