خودروسازان موظف به عرضه خودروهای پیش فروش شده با نرخ توافقی هستند

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، عباس تابش ظهر چهارشنبه در آئین تودیع و معارفه مدیران کل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل توضیح داد: در پی توافق اجرا شده خودروسازان موظف به عرضه خودروهای خود با قیمت اولیه بوده و خودروهای پیش فروش شده نباید گران تر از قیمت اعلامی واگذار شوند.

خودروسازان موظف به عرضه خودروهای پیش فروش شده با نرخ توافقی هستند

به گفته وی فراوری خودروسازهای داخلی در دو شرکت ایران خودرو و سایپا از هزار و 500 خودرو نیز فراتر رفته و برای تعدیل و مناسب سازی قیمت ها تصمیمات مورد نظر اتخاذ شده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت یادآور شد: در راستای توافقات صورت گرفته 20 درصد فراوری خودروسازها به صورت فروش فوری به متقاضیان واگذار خواهد شد هر چند ممکن است این نسبت در بعضی از شرکت های خودروساز متفاوت باشد.

تابش در ادامه بر ضرورت حمایت از سرمایه گذاران و فراهم آوردن فرصت های مناسب کارآفرینی تاکید نمود و اضافه کرد: در حوزه اشتغال اصل باید بر تسهیل گری قرار گرفته و با عدم فرصت سوزی از سنگ اندازی و مانع تراشی بی مورد اجتناب کرد.

وی قرار گیری در دهه پنجم انقلاب را فرصت مناسبی برای بهره مندی از ظرفیت های موجود و مدیریت زمان دانست و اضافه کرد: در جنگ مالی که توسط دشمنان پایه ریزی شده نیازمند برنامه ریزی و برخورداری از اتحاد و عقلانیت مناسب هستیم تا تهدید موجود را به فرصت تبدیل نماییم.

رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و فراوریکنندگان یادآور شد: حضور با بصیرت مردم در راهپیمایی 22 بهمن خط بطلانی بر باور نادرست دشمنان در عدم حمایت مردم از انقلاب کشید و نشان داد که ملت همیشه حاضر در صحنه ایران اسلامی همیشه پشتیبان انقلاب خود هستند.

تابش به خطیر بودن وظیفه مسئولان در راستای رفع سازی مسائل تاکید نمود و اضافه کرد: در چنین شرایطی باید مسئولان تمام ظرفیت خود را برای حل مسائل کنونی بکار گیرند تا تهدیدات موجود را به فرصت تبدیل کنیم.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 12600

به "خودروسازان موظف به عرضه خودروهای پیش فروش شده با نرخ توافقی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروسازان موظف به عرضه خودروهای پیش فروش شده با نرخ توافقی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید