خبرنگاران خیرین 100 دستگاه گوشی و تبلت به دانش آموزان شاهرود خلخال دادند

به گزارش مجله سرگرمی، اردبیل - خبرنگاران - بخشدار بخش شاهرود خلخال گفت: به همت خیرین 100 دستگاه گوشی و تبلت برای ادامه تحصیل دانش آموزان نیازمند این بخش تهیه و توزیع شد.

خبرنگاران خیرین 100 دستگاه گوشی و تبلت به دانش آموزان شاهرود خلخال دادند

به گزارش خبرنگاران ، مسیب پارساپور روز پنجشنبه در آیین اهدای تعدادی تبلت و گوشی تلفن همراه تهیه شده از سوی یک خیر اضافه نمود: موسسات خیریه و خیرین این منطقه از شروع سال تحصیلی تا به امروز برای تهیه 100 دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند و تبلت 2 میلیارد ریال هزینه کردند.

او گفت: مشارکت خیرین در خرید تبلت و لوازم تحریر دانش آموزان اقدامی مهم در یاری به ادامه تحصیل دانش آموزان بی بضاعت در فضای کرونایی است.

بابک شهریاری ، رئیس اداره آموزش و پرورش شاهرود نیز گفت: تا به امروز 100 دستگاه تبلت و گوشی هوشمند با مشارکت و همراهی خیرین منطقه بین دانش آموزان توزیع شده است.

در این مراسم پنج دستگاه تبلت هوشمند که توسط بهرام محمدی تهیه شده به دانش آموزان نیازمند روستای محروم و دور افتاده میانرودان از توابع بخش شاهرود خلخال اهدا شد.

بر اساس گزارش مدیران و روسای سه منطقه آموزش و پرورش خلخال ، شاهرود و خورش رستم 10 درصد از مجموع دانش آموزان مشغول به تحصیل در مدارس این مناطق شامل بیش از یک هزار نفر فاقد امکانات موردنیاز برای ادامه تحصیل در فضای مجازی هستند.

خلخال در جنوب اردبیل واقع شده است.

parisro.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز، زمستان، نوروز، بهار تابستان فرانسه

umeblog.ir: یومی بلاگ: آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 133657

به "خبرنگاران خیرین 100 دستگاه گوشی و تبلت به دانش آموزان شاهرود خلخال دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خیرین 100 دستگاه گوشی و تبلت به دانش آموزان شاهرود خلخال دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید