حضور باسلام در پنجمین جشنواره برداشت عسل کُنار بوشهر

به گزارش مجله سرگرمی، این که یک شهر را با چه عنوانی بشناسید، به علایق شخصی تان برمی شود. مثلا شهر جم استان بوشهر برای هرکس به یک چیز مشهور است.

حضور باسلام در پنجمین جشنواره برداشت عسل کُنار بوشهر

به گزارش خبرنگاران بنابراعلام با سلام، اگر اهل فوتبال باشید احتمالا تیم پارس جنوبی جم را می شناسید، اگر به اقتصاد علاقه داشته باشید حتما می گویید همان شهر کوچکی که کنار عسلویه است و پالایشگاه و پتروشیمی دارد. اما برای فراورینمایندگان عسل جنوب، جم شهری است که قرار است در آن یکی از بهترین عسل های جهان یعنی عسل کنار برداشت گردد. گزارش ویژه باسلام از این رویداد ملی را از دست ندهید.

ثبت جهانی عسل کنار، رویداد سال جاری را متفاوت تر نموده است

سال جاری جهاد کشاورزی و صندوق کارآفرینی امید ریاست جمهوری در پنجمین جشنواره برداشت عسل کنار بوشهر به طور ویژه در کنار فراورینمایندگان عسل جنوب هستند. تا سال های قبل عسل کنار فقط یک محصول باکیفیت مخصوص جنوب بود، اما از سال جاری و بعد از ثبت رسمی عسل کنار، محصولی ملی است که باید به فراوری و توزیع آن توجه ویژه ای گردد. معاون وزیر جهاد کشاورزی، رییس صندوق ملی کار آفرینی ریاست جمهوری و مسئولین استان بوشهر 20 آبان 98 در شهرستان جم کنار هم جمع شده اند تا در اولین سال ثبت ملی عسل کنار، روش های حمایت از این محصول را آنالیز نمایند.

به دلیل آب وهوای مناسب و تراکم بالای درختان کنار یا سدر، جنوب ایران مهد این عسل شده و حدود 200 فراورینماینده در این زمینه فعال هستند ... باسلام هم برای حمایت از این محصول به جم رفته تا از نزدیک با فراورینمایندگان ملاقات کند.

باسلام؛ کلونی عسل ایران و حامی فراورینمایندگان عسل

یکی از کارهای اصلی صندوق کارآفرینی، حمایت از فراورینماینده و یاری به فروش محصول است. سال جاری از باسلام به عنوان تنها استارتاپی که می تواند به فراوری نمایندگان محلی برای معرفی و فروش محصولشان یاری کند دعوت شد تا 20 آبان به بوشهر برود. آقای یاسر خسرو(ایرانگرد باسلامی) همراه با یکی از فعال ترین غرفه داران عسل در باسلام به شهرستان جم سفر نموده اند تا بهترین راه برای فروش این عسل فوق العاده را به کندوداران پیشنهاد دهند.

آقای حسینی که صاحب غرفه کافه عسل میم است، همراه با آقای یاسر خسرو جلسات و کارگاه های متعددی با فراورینمایندگان دارند. آقای حسینی که سال ها است به دنبال علاقه شخصی اش در فراوری محصولات طبیعی رفته و تجربه های زیادی در فروش عسل دارد، با فراورینمایندگان صحبت می نماید. از دغدغه های آن ها به خوبی اطلاع دارد و موانع پیش روی کسب و کارشان را می داند.

از آن جا که سایت باسلام بیشترین تنوع برای فروش عسل را دارد و غرفه های فروش عسل از پیروز ترین غرفه های این مجموعه هستند، می تواند بهترین بستر برای معرفی و توزیع این محصول ملی باشد. بی دلیل نیست که باسلام را کلونی عسل ایران می دانند، بیشترین تعداد محصولات مرتبط با عسل و فراورینمایندگان آن در این سایت جمع شده اند.

باسلام امیدوار است 200 فراوری نماینده ای که 20 آبان در شهرستان جم کنار هم جمع شده اند، غرفه داران عسل کنار باسلامی باشند تا محصولشان بدون واسطه به دست مصرف نماینده برسد.

چرا عسل کنار اینقدر محبوب است؟

ظرفیت فراوری عسل کشور سال گذشته 90 هزار تن بوده که قرار است سال جاری با همکاری فراورینمایندگان به 112 هزار تن برسد. 8 درصد کندوهای جهان و 4 درصد عسل جهان متعلق به ایران است. خوشبختانه مردم کشورمان هم علاقه زیادی به عسل دارند. سرانه مصرف عسل در جهان 245گرم و در ایران1077 گرم است. این اعداد نشان می دهد که محصول پرخاصیتی مثل عسل کنار مشتریانی دارد که مشتاق اند عسل باکیفیت و قیمت مناسب تهیه و مصرف نمایند.

این عسل هواداران زیادی در کشورهای حوزه خلیج فارس دارد و به خاطر خواص فوق العاده اش یکی از بهترین عسل های جهانست. اگر نگران آلزایمر دوران پیری هستید یا اگر دوست دارید فرزندتان با هوش بالایش انیشتن را پشت سر بگذارد، مصرف این عسل را از قلم نیاندازید؛ با دیابتی ها هم دوستی دیرینه دارد و ضرری به آن ها نمی رساند. عسل کنار سپر دفاعی محکمی در برابر سرطان است و باعث تقویت سیستم دفاعی بدن می گردد، حتی به شکل بسته های 20 گرمی و به عنوان دارو به مصر صادر می گردد.

خرید این عسل دارویی اصلا سخت نیست، سری به غرفه های باسلام بزنید و بهترین عسل را پیدا کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 59512

به "حضور باسلام در پنجمین جشنواره برداشت عسل کُنار بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور باسلام در پنجمین جشنواره برداشت عسل کُنار بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید