ادعاهای عجیب ترلان پروانه درباره سن و سالش!

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران:ترلان پروانه بازیگر زن جوان می گوید که دوست ندارد از شیطونی های مربوط به سن و سال خودش بگذرد.

ادعاهای عجیب ترلان پروانه درباره سن و سالش!

ترلان پروانه بازیگر زن جوان دهه هفتادی سینما و تلویزیون است . ترلان پروانه می گوید با اینکه بازیگر است و باید یک سری چیزها را رعایت کند اما نمی خواهد از شیطونی هایی که مربوط به سن و سالش است دست بکشد.جالب اینجاست که ترلان پروانه می گوید بعضی از تصمیم های اشتباه را می داند اشتباه است ولی دوست دارد تجربه کند ولی از اینکه بیشتر شرح بدهد فرار می نماید. ترلان پروانه سال جاری سال پرکاری داشته و یکی از فعال ترین چهره هنری در سال 1400 است که در چند سریال بازی نموده است. ترلان پروانه این روزها در بازی شب های مافیا حضور دارد و حاشیه هایی را ایجاد نموده است.

ترلان پروانه : دوست ندارم عمل زیبایی کنم

بارها هواداران ترلان پروانه از او خواسته اند تا بینی خودش را عمل کند ولی او می گوید دوست دارم زشت باشم ولی به من بازیگر عملی نگویند ! او تعصب خاصی روی صورتش دارد و بر این عقیده است که زیبایی طبیعی و خاصی دارد. ترلان پروانه می گوید خدا مرا عمل زیبایی نموده است (منظورش این است که زیبایی صورت او کاملا طبیعی ست) حاشیه به سبک دهه هفتادی ها - مردم عمل می نمایند تا شبیه من بشوند : ترلان پروانه می گوید پزشکان و مطب ها از تصاویر من برای تبلیغ عمل چشم گربه ای و گوش گربه ای استفاده می نمایند ولی چشم و گوش من طبیعی اینطوریه. ترلان پروانه بعد از سحر قریشی جنجالی ترین بازیگر زنی است که حاشیه هایی را با فوتبالیست های کشور داشته و حتی چند فوتبالیست بر علیه او مصاحبه نموده اند. یکی از جنجالی ترین اتفاقات زندگی ترلان رابطه او با یک بازیکن فوتبال و لو رفتن تصاویر آنها بود.ترلان پروانه یک گیمر حرفه ای است و در صفحه شخصی خود درباره بازی های رایانه ای صحبت های زیادی می نماید .

منبع: برخط نیوز

picosho.ir: پیکوشو: تصاویر گردشگری ایران و جهان

gitiro.ir: گیتی رو: مجله گردشگری و مسافرتی، خبری و ورزشی

منبع: رکنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 164108

به "ادعاهای عجیب ترلان پروانه درباره سن و سالش!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعاهای عجیب ترلان پروانه درباره سن و سالش!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید