شروع سرشماری تابستانه پستانداران شاخص در چهارمحال و بختیاری

به گزارش مجله سرگرمی، سرشماری تابستانه پستانداران شاخص در چهارمحال و بختیاری در پارک ملی و منطقه حفاظت شده تنگ صیاد شروع شد.

شروع سرشماری تابستانه پستانداران شاخص در چهارمحال و بختیاری

سرشماری تابستانه پستانداران شاخص در چهارمحال و بختیاری، با حضور سرپرست حفاظت محیط زیست استان، کارشناسان، محیط بانان، جوامع محلی، سمن های زیست محیطی، معتمدین محلی، اساتید دانشگاهی، عکاسان، فعالان، علاقمندان به حیات وحش و همکاری همکاران و محیط بانان استان اصفهان در پارک ملی و منطقه حفاظت شده تنگ صیاد شروع شد.

آقای یوسف پور سرپرست حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در کارگروه حفاظت و مدیریت حیات وحش حفاظت محیط زیست استان، سرشماری تابستانه منطقه ها چهارگانه تحت مدیریت حفاظت محیط زیست و منطقه ها آزاد استان، از پارک ملی و منطقه حفاظت شده تنگ صیاد شروع شد و تا روز های پایانی شهریور ماه، همه منطقه ها برنامه ریزی شده را در بر خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید

وی اضافه نمود: مساحت محدوده های در نظرگرفته شده برای پایش های سرشماری حیات وحش نسبت به سال گذشته 10 درصد رشد خواهد داشت.

یوسف پور افزود: گونه های شاخص پستاندار استان، کل و بز و قوچ و میش هستند و سرشماری با بهره گیری از تمامی امکانات و با مشارکت جوامع محلی، سمن های زیست محیطی، معتمدین محلی، اساتید دانشگاهی، همکاران بازنشسته، عکاسان، فعالان و علاقمندان به محیط زیست انجام می گردد.

خبرنگاران چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 شهریور 1401 بروزرسانی: 23 شهریور 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 164404

به "شروع سرشماری تابستانه پستانداران شاخص در چهارمحال و بختیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع سرشماری تابستانه پستانداران شاخص در چهارمحال و بختیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید