آغازبه کار مجدد پلیس توریسم در بافت تاریخی یزد

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد از آغازبه کار مجدد پلیس توریسم در بافت تاریخی یزد اطلاع داد.

آغازبه کار مجدد پلیس توریسم در بافت تاریخی یزد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد، مصطفی فاطمی، با اشاره به این که امنیت مهم ترین رکن گردشگری است، گفت: نیروهای پلیس مسلط به زبان های خارجی و آشنا به مسائل گردشگران در بافت جهانی یزد مستقر می شوند و نقش بزرگی را در پیشبرد اهداف تنها شهر ثبت جهانی شده ایران خواهند داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد با بیان اینکه مکانی در بافت تاریخی شهر یزد برای استقرار پلیس توریسم اختصاص یافته است، اضافه نمود: این مکان از سوی دفتر حفظ و احیا بناها، محوطه ها و بافت های تاریخی میراث فرهنگی کشور که زمینی بلااستفاده در بافت بود بازسازی و تجهیز خواهد شد.

او با اشاره به پیشرفت 80 درصدی محل استقرار پلیس توریسم در بافت تاریخی یزد گفت: مرمت این مکان تا سرانجام شهریورماه به سرانجام می رسد و هفته اول مهر ماه، هم زمان با هفته گردشگری و نیروی انتظامی به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد با بیان اینکه این مکان با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال بهره برداری خواهد شد، اضافه نمود: سرقت احتمالی از گردشگران، تردد وسایل نقلیه در بافت تاریخی، گران فروشی و... از دلایلی بود که سبب شد برای اولین بار پلیس توریسم یا پلیس گردشگری در شهر یزد شکل گیرد.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور کشتی کروز: تور کشتی کروز: سفری هیجان انگیز به اقیانوس ها

منبع: میراث آریا
انتشار: 26 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 44173

به "آغازبه کار مجدد پلیس توریسم در بافت تاریخی یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغازبه کار مجدد پلیس توریسم در بافت تاریخی یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید