محمدخانی: انتظار دارم پرسپولیس گل های بیشتری بزند، رفیعی افت نموده است

به گزارش مجله سرگرمی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می گوید از این تیم انتظار دارد گل های بیشتری به ثمر برساند.

محمدخانی: انتظار دارم پرسپولیس گل های بیشتری بزند، رفیعی افت نموده است

ناصر محمدخانی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره پیروزی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان، اظهار کرد: از نتیجه همه شادمان هستیم که پرسپولیس توانست بازی را ببرد اما از نظر تعداد گل های زده شده رضایت نداریم. پرسپولیس باید در بازی ها گل های بیشتری به ثمر برساند. طرفداران وقتی به استادیوم آزادی می آیند انتظار دارند تیم هجومی بازی کند و حریف را با اختلاف 4 یا 3 گل ببرد اما در چند بازی اخیر چنین عملکردی از پرسپولیس شاهد نبودیم.

وی اضافه نمود: طرفداران وقتی می بینند رقیبشان استقلال با اختلاف چند گل حریفان را شکست می دهد آنها هم می خواهند پرسپولیس چند گل به حریفش بزند. البته در دیدار برابر نفت مسجدسلیمان عملکرد تیم بسیار بهتر از سایر دیدارها بود و شاهد بودیم چند فرصت خوب گلزنی خلق شد که این موضوع امیدوار کننده است اما تیم باید طوری بازی کند که در بازی های خانگی گل های بیشتری به ثمر برساند.

محمدخانی در بخش دیگر این گفت وگو درباره عملکرد بودیمیر هم گفت: او بازیکنی است که فیزیک بسیار خوبی دارد اما برای این که از نظر فنی بودیمیر را قضاوت کنیم باید اجازه بدهیم زمان بگذرد. یک بازیکن را نمی توان با چند بازی مورد ارزیابی قرار داد.

وی همچنین به عملکرد سروش رفیعی اشاره نمود و ادامه داد: به شخصه از رفیعی انتظار بیشتری دارم و نمی دانم چرا در نیم فصل دوم آن قدر افت نموده است؟ او بازیکنی است که استعداد لازم را دارد و باید با تمرکز بیشتر دوباره به دوران اوج خود برگردد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خاتمه درباره آینده پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: پرسپولیس در لیگ برتر شانس زیادی برای قهرمانی دارد و اگر بتواند در بازی های خانگی پیروز و در خارج از خانه با امتیاز برگردد می تواند برای سومین بار پیاپی قهرمان گردد. در لیگ قهرمانان آسیا هم به راحتی از گروه خود صعود می نماید و فکر می کنم به راحتی به جمع چهار تیم برتر آسیا برسد.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 14006

به "محمدخانی: انتظار دارم پرسپولیس گل های بیشتری بزند، رفیعی افت نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدخانی: انتظار دارم پرسپولیس گل های بیشتری بزند، رفیعی افت نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید