ماهینی: منتظر 100 هزار طرفدار در بازی با الدحیل هستیم

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، حسین ماهینی در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس با الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی بزرگ و سختی را با تیم قدرتمند الدحیل داریم. بازی رفت بر خلاف اینکه می گفتند می توانستیم برنده شویم.

ماهینی: منتظر 100 هزار طرفدار در بازی با الدحیل هستیم

مدافع سرخپوشان تاکید نمود: شانس بردن تیم در بازی فردا پنجاه درصد است اما منتظریم 100 هزار هوادار بیاید و 40 میلیون هوادار در خانه هایشان برای ما دعا نمایند.

ماهینی درباره مصدومیت خود و چند بازیکن پرسپولیس توضیح داد: بحث غیرت نیست. اما همه می دانید چه مشکلاتی داریم. اکثر بازیکنان با مصدومیت هایشان بازی می نمایند و امیدوارم بتوانیم با برد به مرحله بعد برسیم.

وی اضافه نمود: امیدوارم فردا طرفداران مثل همیشه بیایند. انشاءالله مسئله ای هم به وجود نیاید تا اگر صعود کردیم باز هم آنها بیایند و در آزادی ما را تشویق نمایند.

مدافع پرسپولیس درباره تاکتیک های دفاعی پرسپولیس در بازی فردا گفت: بازی فردا با رقابت های داخلی فرق دارد. تیم ها در ایران معمولا می آیند تا ضدحمله گل بزنند اما الدحیل اینطور نیست. آنها می آیند که حمله نمایند. ما به غیر از جلسات فنی که کادرفنی برگزار می نماید بین خود بازیکنان هم نشست می گذاریم و تمام نقاط ضعف و قوت را آنالیز می کنیم. با تمام توان به میدان می رویم تا این تیم را شکست بدهیم.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3404

به "ماهینی: منتظر 100 هزار طرفدار در بازی با الدحیل هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماهینی: منتظر 100 هزار طرفدار در بازی با الدحیل هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید