مازندران، ابوذر گرگانی: در دقایق پایانی تفاوت ها احساس شد، از حضور تماشاگران حیرت زده شدم

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم فوتبال ستاره کاسپین بابل گفت: ماشین سازی تیمی قدرتمند است که در دقایقی از بازی تفاوت تیم ما با آنها بسیار مشهود بود.

مازندران، ابوذر گرگانی: در دقایق پایانی تفاوت ها احساس شد، از حضور تماشاگران حیرت زده شدم

به گزارش خبرنگار خبرنگاران از بابل، ابوذر گرگانی، سرمربی تیم فوتبال ستاره کاسپین بابل پس از شکست در مقابل تیم ماشین سازی تبریز در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی گفت: مطمئن بودیم که کار سختی را پیش رو داریم زیرا تیم ماشین سازی بسیار قابل احترام و قدرتمند است که در دقایقی از بازی تفاوت تیم ما با آنها بسیار مشهود بود.

وی گفت: ما از قبل نیز پیش بینی بازی سختی را نموده بودیم و در همین بازی هاست که تفاوت ها تعیین می گردد و مشاهده کردید که در دقایقی از بازی قدرت فیزیکی بازیکنان حریف به ما چیره شد و کاملا نمایان بود اما ما انتظار داشتیم که بتوانیم در دقایق انتهای بازی را مدیریت کنیم و هدف اصلی ما استفاده از ضد حملات بود که تا حدودی نیز به آن دست یافتیم.

سرمربی تیم فوتبال ستاره کاسپین بابل ادامه داد: این بازی برای تیم ما تجربه خوبی خواهد شد و شاید یکی از بهترین خاطراتمان گردد چون فرصت خوبی را برای نمایش خود در این سطح از فوتبال پیدا کردیم. گرگانی در رابطه با داوری این دیدار نیز اعلام نمود: قضاوت خوب و سطح بالایی را شاهد بودیم و همانطور که دیدیم داور هیچ اشتباه تاثیرگذاری را هم نداشت و در مجموع قضاوت عادلانه و خوبی را شاهد بودیم.

وی در انتها در رابطه با حضور تماشاگران در این بازی گفت: حضور این طرفداران برای تیم ما بسیار روحیه بخش بود و اصلاً فکرش را هم نمی کردم که این همه طرفدار به استادیوم بیاید و از این موضوع بسیار متعجب شدم زیرا ما لیدر نداریم و طرفداران خودجوش به استادیوم آمدند که از تک تک آنها تشکر می کنم و امیدوارم که نماینده خوبی در لیگ دسته سوم برای بابلی ها باشیم.

ت

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3203

به "مازندران، ابوذر گرگانی: در دقایق پایانی تفاوت ها احساس شد، از حضور تماشاگران حیرت زده شدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مازندران، ابوذر گرگانی: در دقایق پایانی تفاوت ها احساس شد، از حضور تماشاگران حیرت زده شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید