فوتبال دنیا، انتقاد برگزارکننده تورنمنت جام قهرمانان بین المللی از مورینیو

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس برگزارکننده تورنمنت دوستانه پیش فصل تیم های اروپایی در آمریکا، به نقدها چندی پیش آقای خاص پاسخ داد.

فوتبال دنیا، انتقاد برگزارکننده تورنمنت جام قهرمانان بین المللی از مورینیو

به گزارش خبرنگاران، چارلی استیلیالتو، مسئول برگزارنماینده رقابت های جام قهرمانان بین المللی آمریکا می گوید غرولندهای چندی پیش ژوزه مورینیو سرمربی منچستریونایتد در اعتراض به فراهم نبودن تمام شرایط مطابق میل او، کم کم دارد این مرد پرتغالی را به یک شخصیت غیرقابل تحمل تبدیل می نماید.

مورینیو در مدت اردوی پیش فصل تیمش در آمریکا از این موضوع شکایت داشت که چرا بازیکنان ملی پوشش که در جام جهانی 2018 حضور داشته اند را در اختیار نداشت تا با تیمی قویتر در این تورنمنت شرکت کند. او بیش از یک بار از این موضوع گلایه داشت و ظاهراً با شکایت هایش حوصله استیلیتانو را سر برده است، البته با بیش از یک ماه تأخیر. در حقیقت مورینیو کاری نموده است که رئیس شرکت رِلِوِنت اسپورتس، برگزارنماینده جام قهرمانان بین المللی به فکر تغییر در شیوه برگزاری این رقابت ها بیفتد.

او در پاسخ به این سؤال که آیا درباره پیشنهاد شرکت رِلِوِنت اسپورتس به لالیگا - برای برگزاری یکی از بازی رسمی این لیگ در خاک آمریکا - با مورینیو صحبت نموده است، به شبکه ESPN گفت: بله ما خیلی رک و بی پروا چند کلمه ای با هم حرف زدیم. او آدم خوبی است و به ما هم واقعاً لطف داشته است. در واقع باید بگویم که من مورینیو را بهتر از خیلی ها درک می کنم. من فکر می کنم مربیانی که آنها را می شناسم به ما به چشم کسانی نگاه می نمایند که آنها را به خارج از کشور می برند و واقعیت این است که داستان را خیلی جدی می گیرند. مسئولان و افرادی که در حوزه تجاری و بازرگانی ماجرا نقش دارند هم به خاطر ارتقا و رشد تجارت شان موضوع را خیلی جدی می گیرند.

استیلیتانو اضافه کرد: با این حال مربیان بیشتر از همه این رقابت ها را جدی می گیرند و می خواهند که جو مناسبی وجود داشته باشد و محیط مناسبی برای تمرینات شان ایجاد گردد. آنها می خواهند تیم شان را آماده نمایند و تورنمنت ما بهترین تورنمنت برای رساندن آنها به مقصودشان است. جام قهرمانان بین المللی از آن تورنمنت هایی است که تیم ها را واقعاً آماده می نماید و به همین دلیل مربیان آن را بسیار جدی می گیرند. در مورد ژوزه هم او با درخواست هایش سوهان روح گردیده است، چون همیشه می خواهد که همه چیز در تمرینات تیمش بی عیب و نقص باشد. البته حدس می زنم تیم هایی لالیگایی که قرار است بازی ها ی شان را اینجا برگزار نمایند هم به اندازه او انتظار بی عیب و نقص بودن شرایط را داشته باشند.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2629

به "فوتبال دنیا، انتقاد برگزارکننده تورنمنت جام قهرمانان بین المللی از مورینیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، انتقاد برگزارکننده تورنمنت جام قهرمانان بین المللی از مورینیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید