حسینی جایگزین رحمتی می گردد؟

به گزارش مجله سرگرمی، گرچه در گل های خورده استقلال در این بازی، ضعف خط دفاعی تیم نقش پررنگی داشت اما حالا عده ای رحمتی را هم در این گل های خورده مقصر می دانند.

حسینی جایگزین رحمتی می گردد؟

به گزارش خبرنگاران ، رقابت مهدی رحمتی و حسین حسینی همچنان در استقلال به همان قوت قبل پابرجاست. با اینکه سید حسین حسینی از ابتدای فصل حتی یک دقیقه هم فرصت بازی برای آبی ها را پیدا ننموده اما همچنان با کوچکترین لغزش سید مهدی رحمتی، اولین زمزمه هایی که از استقلال شنیده می گردد، قرار دریافت حسینی درون دروازه آبی هاست.

شکست استقلال در بازی رفت یک مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، مقابل السد و گل هایی که آبی پوشان در آزادی از حریف قطری دریافت کردند، حالا سرآغاز همین زمزمه ها گردیده. گرچه در گل های خورده استقلال در این بازی، ضعف خط دفاعی تیم نقش پررنگی داشت اما حالا عده ای رحمتی را هم در این گل های خورده مقصر می دانند و بحث تغییر دروازه بان و بازی سید حسین حسینی در بازی با نفت مسجد سلیمان را مطرح نموده اند.

با این حال اما با توجه به اعتقادی که وینفرد شفر به مهدی رحمتی داشته، تحقق این اتفاق قدری بعید به نظر می رسد. مگر اینکه فشارهایی که این روزها روی این سرمربی آلمانی وجود دارد، در نهایت او را به اعمال یکسری تغییرات در ترکیب استقلال مجبور کند که تغییر دروازه بان می تواند یکی از آن ها باشد.

شفر اما باید بداند که تغییر دروازه بان اگر با تغییرات مثبت و موثری در خط دفاعی همراه نباشد، نه تنها تأثیر مثبتی نخواهد داشت که نتیجه ای عکس می دهد.

210 - 10

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1999

به "حسینی جایگزین رحمتی می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی جایگزین رحمتی می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید