بیمه نداشتیم بهتر بود، فقط می گویند نداریم

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، ایرج فاضل در مراسم بزرگداشت حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک گفت: در حال حاضر جامعه پزشکی از یک تنگنا در حال عبور است، بیمارستان های خصوصی بخش مهمی از درمان را برعهده داشته و اگر آنها را حذف کنیم ادامه درمان نشدنی است و این بیمارستان ها در آستانه ورشکستگی هستند که باید اقدامات مناسب صورت گیرد.

بیمه نداشتیم بهتر بود، فقط می گویند نداریم

وی با اشاره به اینکه بیمارستان های خصوصی هر چه زودتر باید فکری برای آنها گردد گفت: چرا که در گذران روزانه خود دچار مشکل هستند. طرح پزشکان عادلانه نیست.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، در ادامه با بیان اینکه امروزه پزشکان جوان تحت فشارند و مثل برده با آنها رفتار می گردد، گفت: تمام عمر پزشکان در طرح بوده و حقوق به موقع به آنها نمی دهیم و در آن زمان اجازه مطب نیز داده نمی گردد، این مسائل عادلانه نیست و یک بار طرح نیز کافی بوده که توجه به این موضوعات ضرورت دارد.

فاضل در مورد تعرفه های خدمات پزشکی گفت: تعرفه ها در کتاب ارزشگذاری نسبی قبلا آمده و در تجدید قبلی تغییراتی در K رخ داد که منشأ اختلافات کلان شد و نوعی بی عدالتی را به همراه داشت که قول می دهیم ورژن جدید این کتاب را ترجمه کنیم که البته ترجمه آن سخت، وسیع، حساس و علمی است.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران گفت: در مملکت ما آنچه به اسم بیمه باید باشد را نداریم، اگر به طورکلی بیمه نداشتیم مسائل بهتر اجرا می شد. بیمه مجموعه ثروتمندی است که همه پول را برای روز مبادا می دهد ولی دائم با نداریم نداریم بیمه ها مواجهیم. چرا این مجموعه های ثروتمند فقیر گردیده اند؟! شاید بار زیاد به آنها تحمیل گردیده بدون اینکه افزایش درآمدی داشته باشند و در واقع دخل و خرج بیمه ها به هم نمی خورد.

وی گفت: البته شاید کوتاهی هایی هم باشد ولی جامعه پزشکی امروز مشکل دارد و مسائل اقتصادی پیش رو نیز به آن دامن زده و باید کوشش کنیم همه با هم مسائل را به نحو مطلوب رفع کنیم و مشکلات را کاهش دهیم.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1313

به "بیمه نداشتیم بهتر بود، فقط می گویند نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیمه نداشتیم بهتر بود، فقط می گویند نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید