رفع شدن ایرادات بهزیستی به کهریزک، صدور مجوز بعد از معرفی کادر درمان

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل بهزیستی استان تهران از رفع شدن عمده ایرادات فیزیکی مرکز نگهداری از معتادان متجاهر کهریزک از سوی نیروی انتظامی اطلاع داد و گفت: به محض معرفی کادر درمانی و تخصصی این مرکز، مجوز فعالیت آن از سوی بهزیستی صادر می گردد.

رفع شدن ایرادات بهزیستی به کهریزک، صدور مجوز بعد از معرفی کادر درمان

داریوش بیات نژاد در گفت و گو با خبرنگاران، با بیان اینکه در آخرین بازدید انجام گرفته از مرکز نگهداری از معتادان متجاهرکهریزک عمده ایرادات این مرکز به لحاظ فیزیکی رفع شده است اضافه کرد: گام بعدی برای صدور مجوز فعالیت این مرکز که بعد از دریافت مجوز با نام سروش فعالیت خواهد نمود، فراهم شدن ترکیب نیروی انسانی و متخصصان است.

وی با اشاره به لزوم فراهم شدن کادر نیروی انسانی و متخصصان برای ظرفیت 600 نفره این مرکز نگهداری از معتادان متجاهر اظهار کرد: در این مرکز به سه پزشک متخصص برای سه شیفت کاری، 4 روانشناس، 3 پزشک مسئول فنی، 3 پرستار و 12 مددیار اعتیاد احتیاج داریم.

به گفته وی، نیروی انتظامی تنها تاکنون یک پزشک و یک مدیر فنی را به سازمان بهزیستی معرفی نموده است.

بیات نژاد با تاکید بر اینکه به محض آنکه نیروی انتظامی کادر متخصصان مورد احتیاج این مرکز را به سازمان بهزیستی معرفی کند، مجوز این مرکز نیز از سوی سازمان بهزیستی صادر می گردد، توضیح داد: سازمان بهزیستی از همکاری نیروی انتظامی برای فراهم کردن ظرفیت لازم برای نگهداری از معتادان متجاهر در مرکز سروش استقبال می نماید. تا کنون عمده ایرادات فیزیکی وارد شده از سوی سازمان بهزیستی به این مرکز رفع شده و تنها موضوع فراهم شدن کادر تخصصی و پرسنل مورد احتیاج این مرکز باقی مانده است.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 10135

به "رفع شدن ایرادات بهزیستی به کهریزک، صدور مجوز بعد از معرفی کادر درمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفع شدن ایرادات بهزیستی به کهریزک، صدور مجوز بعد از معرفی کادر درمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید