بایرن مونیخ &ndash لیورپول: جذاب ترین دوئل لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش مجله سرگرمی، بایرن مونیخ - لیورپول: جذاب ترین دوئل لیگ قهرمانان اروپا

بایرن مونیخ &ndash لیورپول: جذاب ترین دوئل لیگ قهرمانان اروپا

قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ظهر امروز در نیون سوئیس برگزار گردید و طرفداران فوتبال می توانند شاهد بازی های خیلی جذابی باشند.

  • بایرن مونیخ - لیورپول

    در یکی از حساس ترین بازی ها بایرن مونیخ باید با لیورپول، فینالیست دوره قبل روبرو شود. لیورپول در یکی از سخت ترین گروه ها پس از پاری سن ژرمن دوم شد، ولی در اوج آمادگی واقع شده است و توانسته صدر جدول لیگ برتر را از منچسترسیتی بگیرد. در طرف دیگر بایرن مونیخ از اقتدار سال های اخیرش در بوندس لیگا فاصله گرفته و با 9 امتیاز اختلاف نسبت به دورتموند در رده سوم واقع شده است. آخرین مصاف دو تیم به سوپرجام اروپا در سال 2001 برمی شود که لیورپول توانست به برتری 3 بر 2 برسد.

    یان راش، نماینده لیورپول در این قرعه کشی گفت: لیورپول هفته فوق العاده ای داشت و توانستیم دو بازی بزرگ (ناپولی و منچستریونایتد) را با موفقیت پشت سر بگذاریم. لیورپول حالا تیم آماده ای در اختیار دارد. در این مرحله لیگ قهرمانان نام های بزرگی هستند و انتظار بازی سختی را دارد. در بازی رفت میزبان هستیم و باید بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. جو استادیوم فوق العاده خواهد بود.

    • یوونتوس - آتلتیکو مادرید

      دیگر بازی جذاب این مرحله روبرو شدن یوونتوس با آتلتیکو مادرید است و شاهد بازگشت کریستیانو رونالدو به پایتخت اسپانیا خواهیم بود. آتلتیکو به همراه لیورپول بهترین تیم های دوم گروه ها بودند و انتظار می رود تیم سیمئونه برای یوونتوس که سودای قهرمانی در سر دارد، چالش خیلی سختی باشد. دو تیم در لیگ قهرمانان سال 2014 همگروه بودند که اتلتیکو در تورین به تساوی بدون گل رسید و در خانه یوونتوس را یک بر صفر شکست داد.

      • پاری سن ژرمن - منچستریونایتد

        پاری سن ژرمن که در دو فصل اخیر بابت دوم شدن در گروهش با قرعه سختی روبرو شده بود، این بار به لطف سرگروهی باید با منچستریونایتد بازی کند که از دوران اوجش خیلی فاصله دارد و بعید است بتواند حریف قهرمان فرانسه و خط حمله ترسناکش شود. یونایتد یکشنبه مقابل لیورپول شکست سختی خورد و حتی ممکن است تا بهمن ماه که قرار است با پاریس روبرو شود، خبری از مورینیو روی نیمکت این تیم نباشد! -

        • رئال مادرید - آژاکس

          رئال مادرید، مدافع عنوان قهرمانی با آژاکس بازی می نماید که قرعه نسبتا خوبی است، هرچند تیم هلندی در آخرین بازی مرحله گروهی بایرن مونیخ را حسابی به دردسر انداخت. رئال با رفتن رونالدو و افت ستارگانش از دوران اوج فاصله گرفته و در حالی سرگروه شد که دو بار مقابل زسکا مسکو بازنده شد! آژاکس ممکن است در پنجره زمستانی ده یونگ و ده لیخت، دو ستاره اش را از دست بدهد. اولی مدنظر پاری سن ژرمن است و دومی قرار است خط دفاع بارسا را تقویت کند.

          آخرین بار این دو تیم در لیگ قهرمانان سال 2012 همگروه بودند که رئال مادرید در هر دو بازی به برتری 4 بر یک رسید.

          • بارسلونا - لیون

            بارسلونا که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می شود، با لیون بازی می نماید که در مرحله گروهی منچسترسیتی را به دردسر انداخت و توانست 4 امتیاز از این تیم بگیرد. تمجید گواردیولا از نمایش تیم فرانسوی نشان می دهد که بارسا کار آسانی در پیش ندارد، هرچند اگر ستارگانش از جمله لیونل مسی روی فرم باشند می تواند به مرحله بعد برسد.

            دو تیم آخرین بار در یک هشتم نهایی سال 09-2008 با هم روبرو شدند. بازی رفت در فرانسه با تساوی یک بر یک به خاتمه رسید، ولی بارسا در بازی برگشت با برد قاطع 2-5 توانست صعود کند.

            • منچسترسیتی - شالکه

              منچسترسیتی، دیگر تیمی که از نگاه کارشناسان مدعی قهرمانی است، مقابل شالکه کار خیلی سختی ندارد. شالکه توانست به همراه پورتو از آسانترین گروه مسابقات به مرحله حذفی برسد، ولی بعید است برای تیم آماده گواردیولا دردسرساز شود.

              • بوروسیا دورتموند - تاتنهام

                تاتنهام که با نمایشی عالی مقابل بارسا در نوکمپ توانست بالاتر از اینتر به مرحله حذفی برسد، باید با صدرنشین آماده بوندس لیگا، دورتموند روبرو شود که چالش خیلی سختی برای تیم پوچتینو است. دورتموند در مرحله گروهی بالاتر از آتلتیکو مادرید صدرنشین شد و با رویس، آلکاسر و جیدون سانچو خط حمله ترسناکی دارد. دو تیم فصل گذشته همگروه بودند و تاتنهام توانست در هر دو بازی به پیروزی برسد. سه بر یک در لندن و دو بر یک در آلمان. دورتموند اما سال جاری با آمدن لوسین فاوره تیم کاملا متفاوتی است.

                • پورتو - رم

                  پورتو که در میان سرگروه ها ساده ترین حریف محسوب می شد به تور رم افتاد و تیم ایتالیایی می تواند به عبور از این مرحله امیدوار باشد، به شرطی که اشتباهات ناشیانه بازیکنانش در هفته های اخیر متوقف شود. رم که از مدعیان قهرمانی سری A بود به رتبه ششم سقوط نموده و حتی دی فرانچسکو، سرمربی این تیم وضعیت متزلزلی دارد.

                  12

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8505

به "بایرن مونیخ &ndash لیورپول: جذاب ترین دوئل لیگ قهرمانان اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایرن مونیخ &ndash لیورپول: جذاب ترین دوئل لیگ قهرمانان اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید