ایگواین: من را بیرون انداختند تا رونالدو را بیاورند

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، گونسالو ایگواین، مهاجم تیم فوتبال میلان ایتالیا معتقد است باشگاه سابقش، یوونتوس، او را بیرون انداخته تا کریستیانو رونالدو را به خدمت بگیرد.

ایگواین: من را بیرون انداختند تا رونالدو را بیاورند

ایگواین در سال 2016 و در ازای 90 میلیون یورو از ناپولی به یووه پیوست و در این تیم توانست 40 گل بزند. اما نتوانست برای موفقیت تیم در لیگ قهرمانان کمکی به آن ها بکند و این در حالی است که جدی ترین هدف تیم ایتالیایی این بوده که در لیگ قهرمانان موفق گردد.

ایگواین اما درباره شرایط جدایی اش از یووه این چنین شرح داده و با گاتزتا مصاحبه نموده است: هیچ کس با من بد رفتار نکرد. همه با من برخورد خوبی داشتند. اما از من نخواستند که از تیم بروم و من هم چنین چیزی را نخواستم، بلکه من را بیرون انداختند. خوشحالم که بلافصله عاشق میلان شدم و این تیم توانست من را متقاعد کند که برایشان بازی کنم. قرار بود من را بیرون نمایند تا رونالدو را بیاورند و این که از یووه جدا شوم تصمیم من نبود.

مهاجم آرژانتینی در ادامه گفت: من همه تلاشم را برای یووه کردم و با این تیم عناوینی هم کسب کردم. اما وقتی رونالدو آمد باشگاه به دنبال پیشرفت بود و به من گفتند که دیگر نمی توانم بمانم. باید راهکاری پیدا می کردم و بهترین راهکار میلان بود.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4890

به "ایگواین: من را بیرون انداختند تا رونالدو را بیاورند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایگواین: من را بیرون انداختند تا رونالدو را بیاورند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید