انتشار داستان مستند مبارزات یک انقلابی در زخم سکوت

به گزارش مجله سرگرمی، قاسمی در گفت وگو با مهر گفت: زخم سکوت کتاب مستند داستانی مربوط به انقلاب اسلامی است. این کتاب حاوی خاطرات مبارزاتی یکی از انقلابیون به نام محمد دنیا بین است و به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی منتشر شده است.

انتشار داستان مستند مبارزات یک انقلابی در زخم سکوت

وی ادامه داد: وقایع این کتاب در دو بخش قبل از انقلاب، یعنی در سال 54 و بخش بعد از انقلاب اسلامی و در سال 57 رخ داده و در این کتاب به صورت مستند داستانی روایت شده است.

به گفته این شاعر و نویسنده، قبل از چاپ کتاب زخم سکوت، نمایش نامه ای رادیویی از روی این کتاب و به همین نام توسط رادیو نمایش در 9 قسمت فراوری و پخش شد و به علت استقبال مخاطبان قرار است در دهه فجر سال جاری، همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بازپخش بشود.

قاسمی اظهار کرد: کتاب زخم سکوت به سفارش موزه عبرت ایران که قبلا کمیته مشترک ضد خرابکاری ساواک بوده سفارش داده شده است. زیرا یکی از ماموریت های این موزه، ثبت تاریخ شفاهی مبارزان انقلابی است که در کمیته ضد خرابکاری ساواک مورد بازجویی و شکنجه قرار گرفته اند.

وی در خاتمه گفت: کتاب زخم سکوت در کنار پرداختن داستان گونه به زندگی شخصیت مبارز داستان، اطلاعات جامعی از شرایط سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دوران پهلوی به مخاطب ارائه می دهد.

به گفته این شاعر و نویسنده علاقه مندان مطالعه این کتاب می توانند به وسیله تماس با شماره تلفن های 7 - 66722096 برای تهیه آن اقدام نمایند.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 11033

به "انتشار داستان مستند مبارزات یک انقلابی در زخم سکوت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار داستان مستند مبارزات یک انقلابی در زخم سکوت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید