اصولی: برای مشکی پوشان هر کاری بتوانیم می کنیم، ورود مستقیم شورای شهر به فوتبال صلاح نیست

به گزارش مجله سرگرمی، رییس کمیسیون شورای شهر مشهد می گوید مسائل درون تیمی و بدهی مشکی پوشان فراتر از چیزی است که بتوانیم به تنهایی ورود کنیم.

اصولی: برای مشکی پوشان هر کاری بتوانیم می کنیم، ورود مستقیم شورای شهر به فوتبال صلاح نیست

احسان اصولی ، رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد در گفت وگو با خبرنگاران درباره وضعیت مشکی پوشان و یاری شورای شهر و شهرداری مشهد به این تیم اظهار کرد: از ابتدا اعلام کردیم که علاقه ای به تیمداری مستقیم در ورزش نداریم. گاها بحث می شد و حتی به جمع بندی هایی هم رسیدیم اما در نهایت باز هم به این نتیجه رسیدیم که ورود مستقیم به فوتبال را به صلاح نیست. تجربیات سایر شهرها مثل تبریز هم تجربه موفق و خوبی نبوده است.

او اضافه کرد: حمایت مان از حوزه ورزش را اما بارها اعلام نموده ایم. با عباسی جلسه ای داشتیم، ایشان جزو سرمایه های این شهر هستند و زحمات زیادی کشیده اند. سال گذشته بودجه بسته گردیده بود و دست مان بسته بود اما سال جاری سعی داشتیم بودجه ای در این خصوص تصویب کنیم.

وی اضافه کرد: یاری کردن موضوعی نبوده که چه سال گذشته و چه سال جاری انجام نداده باشیم. یاری کردن با این که صفر تا 100 کار را خودمان انجام بدهیم قطعا متفاوت است. دیروز با عزیزی بعد از انتشار خبر انحلال احتمالی مشکی پوشان صحبت کردم، زیرا نسبت به هر دو تیم مشکی پوشان و پدیده به عنوان نمایندگان مشهد تعصب دارم.

اصولی توضیح داد: کارت بازی مشکی پوشان برای دیدار با خونه به خونه صادر نگردیده بود، خودم ساعت 11 روز قبل از بازی به اتفاق شهردار با تاج صحبت کردیم و ایشان پذیرفتند که رهبر، مدیر تیم مشکی پوشان به تهران برود و کارت ها صادر گردد تا این دیدار برگزار گردد. درباره برگزاری بازی در استادیوم امام رضا (ع) هم مشکلاتی درباره مسائل مالی و پرداخت هزینه استفاده از زمین چمن آستان قدس به وجود آمده بود که باز هم شهرداری و شورا آن را پرداخت کردند.

رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شهر مشهد گفت: برای مشکی پوشان و پدیده هر کاری بتوانیم می کنیم، تنها مجموعه ای هستیم که وارد شدیم و یاری نموده ایم اما همان طور که خداداد هم در صحبت هایش اشاره نموده، مسائل درون تیمی و بدهی این باشگاه فراتر از چیزی است که بتوانیم به تنهایی ورود کنیم. اگر این ماجرا سر و شکل مناسبی پیدا کند، قطعا باز هم یاری خواهیم کرد.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2950

به "اصولی: برای مشکی پوشان هر کاری بتوانیم می کنیم، ورود مستقیم شورای شهر به فوتبال صلاح نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصولی: برای مشکی پوشان هر کاری بتوانیم می کنیم، ورود مستقیم شورای شهر به فوتبال صلاح نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید