اتمام حجت AFC با دولت و مجلس، فوتبال ایران تعلیق می گردد؟

به گزارش مجله سرگرمی، کنفدراسیون فوتبال آسیا با اشاره به اجرای قانون عدم به کارگیری بازنشستگان تاکید نمود که فدراسیون فوتبال یک نهاد غیر دولتی است و دولت و مجلس نباید دخالتی در امور این فدراسیون داشته باشند.

اتمام حجت AFC با دولت و مجلس، فوتبال ایران تعلیق می گردد؟

به گزارش خبرنگاران، در حالی که چند روز تا اجرای قانون عدم به کارگیری بازنشستگان باقی مانده و بحث درباره رفتن یا ماندن بازنشستگان فدراسیون فوتبال اعم از مهدی تاج و اعضای هیات رئیسه به اوج خود رسیده است، کنفدراسیون فوتبال آسیا با تاکید بر این که فدراسیون فوتبال ایران شامل قانون عدم به کارگیری بازنشستگان توسط مجلس شورای اسلامی نمی گردد چون یک نهاد غیر دولتی است، گفت که در فاصله دو ماه تا آغاز جام ملت های آسیا، فدراسیون فوتبال باید با حفظ استقلال خود، از هرگونه تعلیق خودداری کند.

متن منتشر شده AFC به این توضیح است:

کنفدراسیون فوتبال آسیا به دقت شرایط فدراسیون فوتبال ایران را در ارتباط با تصویب قانونی مبنی بر این که فدراسیون فوتبال ایران نهاد غیردولتی است و افراد بازنشسته نمی توانند در آن فعالیت داشته باشند، آنالیز می نماید.

فدراسیون فوتبال ایران تاکید می نماید که نهاد غیر دولتی است و تمام اعضای آن باید تا مدت معین شده بدون دخالت شخص ثالث چه دولت و چه مجلس به فعالیت خود ادامه دهند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا به دقت با فدراسیون فوتبال ایران که اعضای آن در انتخابات می 2016 برای چهار سال انتخاب شده اند همکاری می نماید.

کنفدراسیون فوتبال آسیا کمترین مراعات را درباره دخالت دولت ها در امور فدراسیون های خود دارد و امید می رود با توجه به دو ماه زمان باقی مانده تا جام ملت های آسیا، فدراسیون فوتبال ایران بتواند استقلال خود را حفظ و از هرگونه تحریم جلوگیری کند.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6405

به "اتمام حجت AFC با دولت و مجلس، فوتبال ایران تعلیق می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتمام حجت AFC با دولت و مجلس، فوتبال ایران تعلیق می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید