60 میلیارد ریال اعتبار نوسازی مدارس استان سمنان تخصیص یافت

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، علیرضا آشناگر شامگاه سه شنبه در دیدار با مدیرکل نوسازی استان سمنان به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه سال جاری 60 میلیارد ریال برای نوسازی سیستم گرمایشی مدارس استان تخصیص یافت، ابراز داشت: قطعاً نمی توان با این اعتبارات همه مدارس را نوسازی کرد بنابراین برای تحقق این گام حضور و مشارکت خیران امری لازم است.

60 میلیارد ریال اعتبار نوسازی مدارس استان سمنان تخصیص یافت

وی ضمن بیان اینکه توسعه فضاهای آموزشی و بهبود کیفیت کلاس های درس می تواند زمینه رشد استعدادهای دانش آموزان را فراهم کند، افزود: این حق همه دانش آموزان است که از فضای ایمن برای درس خواندن برخوردار باشد بنابراین رسیدن به این مقصود نیازمند همراهی همه گروه ها خواهد بود.

استاندار سمنان بابیان اینکه بخاری های نفتی خطرآفرین بوده و استفاده از آن در مدارس می تواند موجب حوادث تلخ گردد، ابراز داشت: بخاری های بی کیفیت و غیراستاندارد باید از مدارس استان جمع آوری و سامانه های گرمایشی نو جایگزین آن ها گردد که این مهم باهمت مردم و مسئولان قطعاً قابل اجرا است.

آشناگر در ادامه توضیح داد: علیرغم آن که نوسازی مدارس در استان سمنان مسیر خود را طی می نماید اما برای شتاب دهی به این رویه خدمت رسانی مسئولان به دانش آموزان باید در اولویت قرار گیرد.

وی بابیان اینکه به لطف همت خیران مدرسه ساز شاهد تحولات خوبی درزمینهٔ توسعه فضاهای آموزشی و نوسازی مدارس هستیم، افزود: امیدواریم بااطلاع رسانی و پیوستن مردم و مسئولان به پویش همه برپا، کلاس گرم، مدرسه امن بتوانیم شاهد نوسازی سیستم های گرمایشی مدارس کل استان سمنان باشیم.

استاندار سمنان عصر امروز به پویش همه برپا، کلاس گرم، مدرسه امن پیوست و از مردم خواست تا از این پویش حمایت نمایند.

به گزارش خبرنگاران، مردم نوع دوست استان سمنان می توانند یاری های خود را برای نوسازی مدارس به شماره حساب 7770777089 نزد بانک ملی واریز نمایند.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9871

به "60 میلیارد ریال اعتبار نوسازی مدارس استان سمنان تخصیص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "60 میلیارد ریال اعتبار نوسازی مدارس استان سمنان تخصیص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید