یخکشی به گروه بازنده ها رفت

به گزارش مجله سرگرمی، با صعود بونه رودریگز کشتی گیر کوبایی وزن 61 کیلوگرم به فینال رقابت های کشتی آزاد قهرمانی دنیا، محمدباقر یخکشی راهی گروه بازنده ها شد تا برای کسب مدال برنز به مصاف رقبا برود.

یخکشی به گروه بازنده ها رفت

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های 4 وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی دنیا 2018 که در بوداپست پایتخت مجارستان در حال برگزاری است، بونه رودریگز آزادکار وزن 61 کیلوگرم کوبا که برابر یخکشی در مرحله یک چهارم پیروز شده بود، در دیدار نیمه نهایی برابر جوزف کالن از آمریکا 9 بر 4 پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت.

به این ترتیب محمد باقر یخکشی نماینده وزن 61 کیلوگرم ایران راهی گروه بازنده ها شد و باید در این مرحله صبح ظهر فردا(یکشنبه) به وقت ایران ابتدا به مصاف ایوان گایدیا از رومانی برود و در صورت برتری باید در دیدار رده بندی برای کسب مدال برنز فردا شب(یکشنبه) به وقت ایران مقابل جوزف کولون از آمریکا کشتی بگیرد.

یخکشی پیش از این در دور نخست استراحت کرد سپس برابر عباس رحمان اف نفر سوم آسیا از ازبکستان 7 بر صفر پیروز شد اما در دومین مبارزه مقابل بونه رودریگز نفر سوم دنیا از کوبا به روی تشک رفت و در خاتمه و در حالیکه تا ثانیه خاتمهی 8 بر 6 پیش بود با کمرگیری به روی پل رفت و 10 بر 8 ناباورانه مغلوب شد.

به گزارش خبرنگاران، در جریان رقابت های 4 وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی دنیا پرویز هادی نماینده سنگین وزن ایران به ترتیب با نمایشی تحسین برانگیز به ترتیب برابر روبرت باران از لهستان با نتیجه 11 بر صفر، ابراهیم سعیدوف نفر سوم المپیک از بلاروس را با نتیجه 11 بر 2 و طاها آکگول قهرمان نامدار دنیا و المپیک از ترکیه را در مبارزه ای سخت با نتیجه 3 بر 2 شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. هادی برای رسیدن به فینال امشب برابر گنو پتریاشویلی قهرمان دنیا و دارنده مدال برنز المپیک از گرجستان به روی تشک می رود.

مصطفی حسین خانی در وزن 74 کیلوگرم و حسن یزدانی در وزن 86 کیلوگرم نیز به ترتیب برابر جردن باروز و دیوید تیلور از امریکا با نتایج 4 بر 3 و 11 بر 6 مغلوب شدند. حسین خانی با توجه به باخت باروز در مرحله بعد مقابل سیداکوف روس از دور رقابت ها کنار رفت اما حسن یزدانی باید منتظر صعود رقیبش به دیدار فینال باشد تا بتواند برای کسب مدال برنز در گروه بازنده ها کوشش کند. تیلور به مرحله نیمه نهایی راه یافته است.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5023

به "یخکشی به گروه بازنده ها رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یخکشی به گروه بازنده ها رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید