گاندو سرویس برای چهارمین بار نشان حمایت از حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد

به گزارش مجله سرگرمی، ششمین مراسم سالانه اعطای تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان به همت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران و با حضور مقامات بلندپایه کشوری و استانی برگزار گردید.

گاندو سرویس برای چهارمین بار نشان حمایت از حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام مرکز خرید دات کام، در این مراسمی که در روز شنبه 14 اردیبهشت ماه 1398 در هتل اسپیناس تهران برپا شد، عباس تابش، معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان حمایت از حقوق مصرف نمایندگان، یداله صادقی، رئیس سازمان صمت استان تهران، قاسمی فرزاد، مدیرکل امور مالی استانداری تهران، نوده فراهانی، رئیس اتاق اصناف تهران و ابراهیم درستی، نایب رئیس اتاق اصناف تهران و رئیس اتحادیه صوتی و تصویری تهران حضور داشتند و شرکت گاندو تجارت برای چهارمین سال پیاپی، پیروز به دریافت تندیس حمایت حقوق مصرف نمایندگان شد.

شرکت گاندو تجارت و واحد خدمات پس از فروش آن به نام گاندو سرویس، در سال 1392 با هدف فراوری، واردات، صادرات و ارائه خدمات پس از فروش به انواع محصولات الکترونیکی، صوتی و تصویری شروع به کار کرد. در طی 6 سال فعالیت شرکت گاندو تجارت و واحد خدمات گاندو سرویس، این شرکت از یک مجموعه صرفاً وارداتی و خدمات پس از فروش، به واحدی فراوریی در زمینه محصولات صوتی و تصویری بدل شده و برای ورود به این عرصه مسیری بس سخت را پیموده است.

مجموعه گاندو تجارت و واحد خدمات گاندو سرویس در ابتدا فعالیت خود را با واردات، فروش و خدمات پس از فروش شروع کرد. لزوم دستیابی به قیمت مطلوب، سبب شد این شرکت فراوری انبوه بعضی محصولات مثل گیرنده دیجیتال یا ست آپ باکس، تال اسپیکرهای خانگی و اخیراً اندروید باکس را در داخل کشور به خاتمه برساند.

شرکت گاندو تجارت به منظور دستیابی به سهم حداکثری بازار فروش و ارتقا خدمات پس از فروش، پیروز به اخذ مجوز نمایندگی، فراوری، واردات، فروش و ارائه خدمات به 6 برند مختلف از سازمان صنعت و معدن شد و اکنون با افتخار محصولات گیرنده دیجیتال و تال اسپیکرهای 6 برند Maxeeder, GANDO, BlackSmith(BLS), Mfour, Suarez, Zeco در ایران توسط شرکت گاندو تجارت فراوری و عرضه می گردد و واحد خدمات پس از فروش گاندو سرویس وظیفه پشتیبانی از محصولات این 6 برند و پلی استیشن های سونی را نیز عهده دار است.

در طی 6 سال فعالیت شرکت گاندو تجارت، دستیابی به رضایت حداکثری خریداران و مصرف نمایندگان، فراوری و عرضه محصولات به روز، با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب و ایجاد تنوع در طرح و نوع محصول؛ همیشه جز اهداف مجموعه بزرگ گاندو تجارت و خدمات گاندو سرویس بوده است؛ تا جایی که شرکت های دیگر فعال در زمینه واردات محصولات مشابه، برای اطمینان بیشتر مشتریان خود، ترجیح می دهند محصولات خود را با گارانتی گاندو سرویس عرضه نمایند.

شرکت گاندو تجارت و خدمات گاندو سرویس افتخار دارد، با بیش از 120 نماینده فعال در سراسر کشور، دامنه پشتیبانی خود را تا دورترین نقاط کشور گسترش داده و کیفیت خدمات رسانی خود را همه روزه به وسیله واحد CRM در دفتر مرکزی کنترل می نماید.

شرکت گاندو تجارت و خدمات گاندو سرویس در سال 1394 در سومین مراسم اعطای نشان برتر رعایت حقوق مصرف نمایندگان؛ پیروز شد اولین لوح تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف نمایندگان را دریافت کند. از آن پس در سال های 1395، 1396 و در انتهای سال 1397 هرسال به این پیروزیت دست یافته است. این شرکت در سال 1397 با تأمین استانداردها و شرایط مورد نظر سازمان صنعت و معدن در زمینه خدمات پس از فروش پیروز شد مجوز رسمی ارائه خدمات پس از فروش کنسول های بازی، با برند سونی Sony را از سازمان حمایت از مصرف نمایندگان و فراورینمایندگان دریافت کند. با این مجوز که با شماره 370/97/31327 در سازمان حمایت از مصرف نمایندگان ثبت شده؛ گاندو سرویس واحد خدمات پس از فروش گاندو تجارت تنها واحد مورد تأیید وزارت صنعت و معدن برای گارانتی محصولات پلی استیشن سونی در ایران می باشد.

قابل ذکر است فروشگاه اینترنتی مرکز خرید دات کام تنها واحدی است که توانسته استانداردهای مورد نظر گاندو سرویس را رعایت نموده و محصولات پلی استیشن خود را با گارانتی گاندو سرویس عرضه کند.

در حال حاضر نه فقط برای محصولات ارائه شده توسط شرکت گاندو تجارت، بلکه بقیه شرکت ها هم به این نتیجه رسیده اند که الحاق گارانتی معتبر گاندو سرویس به یک محصول هم آسودگی خاطر مصرف نماینده را در پی دارد و هم فروش محصول را تسهیل و تضمین می نماید.

انتهای رپرتاژ خبری

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 23442

به "گاندو سرویس برای چهارمین بار نشان حمایت از حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گاندو سرویس برای چهارمین بار نشان حمایت از حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید