کی روش: بازیکنان ایران نوعی از فوتبال را بازی می نمایند که در آسیا زیاد جا نیفتاده است

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: مهمترین هدف من این است که بتوانیم نگاهی مهربان تر و متفاوت تر را نسبت به ایران ایجاد کنیم.

کی روش: بازیکنان ایران نوعی از فوتبال را بازی می نمایند که در آسیا زیاد جا نیفتاده است

به گزارش ، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: بازی بسیار خوب و رقابتی عالی را داشتیم. در دقیقه اول این مسابقه به دلیل تمرکز نداشتن و اشتباهی که در همان دقیقه نخست رخ داد به حریف پنالتی دادیم.

او تاکید نمود: اتفاقی را که در دقیقه اول بازی رخ داد، برای اولین بار در زندگی ام تجربه می کردم. ما به خاطر کم تجربگی یک پنالتی به حریف دادیم که البته با عملکرد بسیار خوب بیرانوند توانستیم در بازی باقی بمانیم.

کی روش ادامه داد: البته این یک طرف بازی بود، طرف دیگر بازی این بود که ما توانستیم در ادامه، بازی را کنترل کنیم و 2 گل بزنیم. البته فرصت های بیشتری داشتیم و باید گل های سوم و چهارم را مقابل تیم بسیار خوب عمان به ثمر می رساندیم. به مربی عمان تبریک بگویم. آن ها بسیار خوب بازی کردند،، اما امشب تیم ما قوی ترین تیم داخل زمین بود و استحقاق صعود به مرحله بعد را داشتیم.

او درباره عملکرد علیرضا دنیابخش و علیرضا بیرانوند در این دیدار و تاثیر این 2 بازیکن در روند بازی اعلام نمود: بیرانوند با مهار پنالتی حریف، ما را در بازی نگه داشت و ما توانستیم دروازه خودمان را حفظ کنیم و در ادامه توانستیم با عملکرد خوب سایر بازیکنان بازی خوبی را ارائه دهیم. هر 2 فرصت گلزنی عمان به خاطر تمرکز نداشتن و اشتباه تیم خودمان بود. باید به بازیکنانم تبریک بگویم که مقابل تیم عمان عملکرد بسیار خوبی داشتند.

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به این سوال که تیمش در دیدار بعد مقابل چین در کدام نقاط می تواند عملکرد بهتری نسبت به بازی با عمان داشته باشد، توضیح داد: باید در زدن ضربه های نهایی با دقت بیشتری عمل کنیم و فرصت ها را به گل تبدیل کنیم.

او تاکید نمود: بازیکنان من نوعی از فوتبال را بازی می نمایند که در آسیا زیاد جا نیفتاده است. در تمام خطوط بالاتر و فشرده تر بازی می نمایند و با تمرکز بالا به دنبال کنترل خودشان هستند و تشنه زدن گل های بیشتری هستند.

کی روش درباره بازی کم نقص تیمش در برابر عمان گفت: این که درباره سال ها تمرین زیاد و کار های متعدد صحبت کنیم، زمان مناسبی نیست. مهمترین مطلب این است که تک تک بازیکنان به وظایفشان عمل کردند و برای بقیه هم تیمی های خود بازی می نمایند و به حمایت از آن ها می پردازند.

او اضافه نمود: من قدردان بازیکنانم هستند چرا که آنان بلوغ بالای خود را نشان دادند. هر بازیکنی که پا به میدان می گذارد دقیقا می داند که چه وظایفی نسبت به تیم برعهده دارد.

کی روش درباره دیدار مقابل چین در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا گفت: باید رو به جلو حرکت کنیم چرا که بازی آینده ما مقابل چین آسان نیست. الان هشت تیم برتر آسیا به مرحله بعدی می روند. چین بخصوص بعد از آمدن لیپی پیشرفت بسیار زیادی داشته است. ما می دانیم که هیچ کاری آسان نیست، اما همانطور که به بازیکنانم گفتم ما برای آن ها بازی می کنیم و آن ها مردم ایران هستند.

کی روش اظهار کرد: من به تمام بازی های عمان دقت کردم نه تنها بازی های عمان بلکه بازی های این تیم مقابل ازبکستان، ژاپن و ترکمنستان را هم نگاه کردم. وظیفه یک مربی است که به تمام جزئیات توجه کند. به هیچ عنوان از کیفیت خوب عمان متعجب نشدم همینطور تیم ملی ویتنام خوب کار کرد.

او ادامه داد: دیدید که اردن در دور گروهی عملکرد بسیار خوبی داشت، اما ویتنام توانست با پیروزی به مرحله بعد صعود کند، پس باید کاملا هوشیار باشیم. تلاشمان این است که بازی به بازی پیش برویم و بتوانیم پیشرفت کنیم و به اهدافمان برسیم.

او تاکید نمود: البته بعد از دستاورد هایی که در جام دنیای برزیل و جام دنیای روسیه رقم زدیم، بازیکنان من پیامی را به همه مردم دنیا فرستادند و تصویر خیلی خوبی را از ایران نشان دادند. مهمترین هدف من این است که بتوانیم برای ایران کسب اعتبار کنیم و باعث نگاهی مهربان تر و متفاوت تر را نسبت به ایران شویم.

او گفت: از طرفداران تشکر می کنم. بسیار خوشحالم که طرفدارانی را در اینجا داریم. البته در صحبتی که با برخی دیگر از تیم ها مثل چین داشتیم توقع این بود که اشتیاق و فضای بهتری را در ورزشگاه ها ببینیم. شاید در مراحل بعد این اتفاق رخ بدهد، اما آن هایی که به ورزشگاه ها آمدند کاری کردند که دلمان برای کسانی که به ورزشگاه نیامدند تنگ نشود. برای کسانی که به ورزشگاه آمدند خوشحال و خوشحال هستیم.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 10797

به "کی روش: بازیکنان ایران نوعی از فوتبال را بازی می نمایند که در آسیا زیاد جا نیفتاده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کی روش: بازیکنان ایران نوعی از فوتبال را بازی می نمایند که در آسیا زیاد جا نیفتاده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید