کشف 120 دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در یک هفته

به گزارش مجله سرگرمی، تهران (پانا) - فرمانده یگان امداد فاتب از کشف 120 دستگاه وسیله نقلیه سرقتی و 113 دزد در طول هفته گذشته اطلاع داد.

کشف 120 دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در یک هفته

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سلمان جمعه وند با اعلام جزئیات این خبر اظهارکرد: نیروهای یگان امداد فاتب با کوشش شبانه روزی خود پیروز به کشف 120 دستگاه خودرو سرقتی و تحت تعقیب در هفته گذشته شدند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه با کوشش مستمر و بی وقفه نیروهای یگان امداد 113 دزد و مالخر در این مدت شناسایی و دستگیر شدند،گفت: متهمان بعد از دستگیری به جرم خود اعتراف کردند و در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به پلیس پیشگیری معرفی شدند.

فرمانده یگان امداد ادامه داد: سرقت از اماکن خصوصی و عمومی، خودرو، منزل، مغازه، موتورسیکلت و ... از جمله سرقت های اجرا شده توسط این افراد بوده است.

جمعه وند خاطر نشان کرد: تمام کوشش پلیس برقراری نظم و امنیت در جامعه و برخورد با مخلان نظم و امنیت است و از مردم نیز همیشه انتظار می رود ضمن رعایت نکات امنیتی در مورد نگهداری صحیح از اموال و تجهیزات خود، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را به وسیله پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 130199

به "کشف 120 دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در یک هفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 120 دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در یک هفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید