کاهش استرس دانشجویان با دستورالعمل های بهداشتی، برای برگزاری امتحانات آمادگی کامل داریم

به گزارش مجله سرگرمی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان گفت: این واحد دانشگاهی مانند سایر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برای برگزاری امتحانات انتها ترم با انجام دستور العمل های بهداشتی آمادگی کامل دارد.

کاهش استرس دانشجویان با دستورالعمل های بهداشتی، برای برگزاری امتحانات آمادگی کامل داریم

حمیدرضا خدایی در تبادل نظر با خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران در گلپایگان با توجه به ابلاغ بخشنامه تقویم آموزشی و امتحانات سرانجام ترم رشته های پزشکی و غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: طرح تعاون آزمون، تکمیل نماینده پازل مدیریت بحرانِ دانشگاه آزاد اسلامی در شرایط کرونایی است.

وی با یادآوری بخشنامه اصلاحیه ای تقویم نیمسال تحصیلی که 15 خرداد ابلاغ شد، اضافه کرد: در این طرح دانشجویان می توانند در شهرهای محل اقامت خود در آزمون های سرانجام نیمسال تحصیلی شرکت نمایند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان گفت: هفته گذشته پیشنهادهای مختلفی برای شیوه برگزاری آزمون ها آنالیز و ارزیابی شد که نتیجه آن قطعاً شایسته قدردانی است.

خدایی اضافه کرد: اکنون دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان مانند سایر واحدهای دانشگاهی برای برگزاری امتحانات سرانجام ترم با رعایت دستور العمل های فاصله گذاری و الزام به داشتن ماسک برای تمام عوامل اجرایی و دانشجویان آماده است و سعی بر کاهش اضطراب دانشجویان و خانواده خبرنگارانن دارد.

وی با قدردانی از مسئولان و دست اندرکاران آموزش مجازی اعلام کرد: در ترم جاری، آموزش مجازی و بر خط و برون خط به نحو مطلوب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان اجرا شد.

4117/4062/

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 93974

به "کاهش استرس دانشجویان با دستورالعمل های بهداشتی، برای برگزاری امتحانات آمادگی کامل داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش استرس دانشجویان با دستورالعمل های بهداشتی، برای برگزاری امتحانات آمادگی کامل داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید