کاتای تیمی بانوان برای مدال طلا می جنگد، علیپور برای برنز

به گزارش مجله سرگرمی، کاتای تیمی بانوان برای کسب مدال طلا و رزیتا علیپور برای کسب مدال برنز فردا به میدان خواهند رفت.

کاتای تیمی بانوان برای مدال طلا می جنگد، علیپور برای برنز

به گزارش به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در دومین روز پیکار های کاراته وان فرانسه و در وزن منهای 61 کیلوگرم بانوان رزیتا علیپور ابتدا 2 بر یک الکساندرا هاگ از سوئد را برد. دور دوم یک بر صفر بارنو میرزائوا از ازبکستان دارنده برنز رقابت های قهرمانی آسیا 2015 مغلوب کرد.علیپور در سومین مبارزه مقابل الکساندرا گرانده از پرو پس از تساوی یک بر یک در وقت قانونی مبارزه با استفاده از قانون سنشو برنده تاتامی شد.او چهارمین مبارزه مقابل دیانا شوستاک از اوکراین دارنده طلا نوجوانان و برنز جوانان اروپا را با نتیجه 4 بر یک به فزونی رسید. اما در نیمه نهایی یک بر صفر مقابل جیانا لطفی از مصر دارنده 2 طلا و یک برنز دنیا مغلوب گردید و به دیدار رده بندی رفت.علیپور فردا برای کسب مدال برنز به روی تاتامی می رود.

در همین وزن شیما آل سعدی در اولین مبارزه 3 بر صفر ماریا اسپینوزا لوپز از اسپانیا دارنده نقره امید های اروپا را شکست داد. در دومین دیدار 2 بر صفر ناتاشا استفانوسکا از مقدونیه دارنده برنز امید های اروپا را برد. سپس مقابل یین ژائویان کاراته کا قدرتمند چینی و دارنده عنوان نایب قهرمانی دنیا در سال 2018، 6 بر یک به فزونی رسید و در گام بعد مقابل لائورو سیورت از فرانسه بعد از تساوی یک بر یک در وقت قانونی مبارزه با قانون سنشو (امتیاز اول) مغلوب گردید و از ادامه رقابت ها بازماند.

در کاتای تیمی بانوان ایران با ترکیب الناز تقی پور، نجمه قاضی زاده و شادی جعفری زاده که به همراه تیم های روسیه و مراکش در گروه 2 حضور داشت، با کسب بیشترین امتیاز به عنوان تیم اول صعود کرد.

در گروه اول هم تیم های ایتالیا روسیه کرواسی و اسلواکی حضور داشتند که تیم روسیه به فینال رسید و حریف تیم ایران شد.

این دو تیم فردا برای کسب مدال طلا رودرروی هم قرار خواهند گرفت.

ابوالفضل شهرجردی نماینده کشورمان در کاتا انفردای بود که در گروه 3 حضور داشت و دور اول امتیاز 22.82 را کسب کرد و به دور بعد صعود کرد. در ادامه شهرجردی امتیاز 22.46 را گرفت و نتوانست به دور سوم راه یابد.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 11211

به "کاتای تیمی بانوان برای مدال طلا می جنگد، علیپور برای برنز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاتای تیمی بانوان برای مدال طلا می جنگد، علیپور برای برنز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید