پیکسل 5 و مدل 5G پیکسل 4a احتمالا در تاریخ 9 مهر معرفی می شوند

به گزارش مجله سرگرمی، گوگل مدتی قبل از گوشی میان رده پیکسل 4a رونمایی کرد و همان زمان اعلام شد که مدل 5G پیکسل 4a و پیکسل 5 در کنار یکدیگر معرفی می شوند. حالا به گفته یکی از افشاگران، این دو گوشی قرار است در تاریخ 30 سپتامبر (9 مهر) رسما معرفی شوند.

پیکسل 5 و مدل 5G پیکسل 4a احتمالا در تاریخ 9 مهر معرفی می شوند

در ابتدا گفته می شد مانند سال های گذشته در ماه اکتبر شاهد معرفی جدیدترین گوشی پرچم دار گوگل خواهیم بود که حالا ظاهرا قرار است این گوشی زودتر معرفی شود. البته به گفته این افشاگر، در تاریخ 9 مهر مدل های مشکی و سبز رنگ پیکسل 5 و مدل 5G پیکسل 4a با بدنه مشکی رنگ در تاریخ 9 مهر معرفی می شوند. اما مدل سفید رنگ پیکسل 4a 5G در ماه اکتبر به دست کاربران می رسد.

طبق خبرهای منتشر شده، پیکسل 5 از تراشه پرچم دار بهره نمی برد و همراه با تراشه اسنپ دراگون 765G به دست کاربران خواهد رسید. گفته می شود مدل 5G پیکسل 4a هم مجهز به همین تراشه است. همچنین برخی شایعات حاکی از آن هستند که پیکسل 5 صرفا در مدل ایکس ال عرضه می شود و خبری از مدل استاندارد این گوشی نخواهد بود.

با توجه به اینکه مدل 5G پیکسل 4a قرار است با قیمت پایه 499 دلار به دست کاربران برسد و از تراشه مشابه پیکسل 5 بهره می برد، باید ببینیم آیا پیکسل 5 می تواند نظر کاربران زیادی را جلب کند یا اینکه بار دیگر مانند نسل قبلی خود با شکست روبرو می شود.

  • هر آنچه درباره مدل 5G گوگل پیکسل 4a می دانیم

منبع: Slash Gear

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 107155

به "پیکسل 5 و مدل 5G پیکسل 4a احتمالا در تاریخ 9 مهر معرفی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیکسل 5 و مدل 5G پیکسل 4a احتمالا در تاریخ 9 مهر معرفی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید