پشتیبانی پلی استیشن 5 از رزولوشن 4K با نرخ فریم 240FPS

به گزارش مجله سرگرمی، یک تحلیلگر به نام مایکل پاچتر از احتمال پشتیبانی پلی استیشن 5 از رزولوشن 4K با نرخ فریم 240FPS اطلاع داد.

پشتیبانی پلی استیشن 5 از رزولوشن 4K با نرخ فریم 240FPS

به گزارش خبرنگار ، محتمل است که پلی استیشن 5 دیرتر از زمانی که همه ما انتظار داریم، عرضه گردد. دلایل مختلفی می تواند برای این تاخیر وجود داشته باشد که یکی از آن ها، احتمالا تغییرات زیادی است که این کنسول خواهد داشت.

به تازگی یک شایعه نسبتا عجیب درباره این کنسول منتشر شده است که خبر از پشتیبانی رزولوشن 4K با نرخ فریم 240FPS در این دستگاه می دهد. این شایعه توسط یک تحلیلگر به نام مایکل پاچتر (Michael Pachter) در فضای مجازی منتشر شده است.

پاچتر به تازگی در مصاحبه ای که با سایت Gaming Bolt داشته است خبر عجیبی به آن ها داده است. بر اساس گفته او نسخه بعدی کنسول پلی استیشن از رزولوشن 4K با نرخ 240 فریم در ثانیه پشتیبانی می نماید. این خبر کمی عجیب به نظر می رسد، زیرا هنوز هیچ سخت افزاریساخته نشده است که توانایی پشتیبانی بازی ها با رزولوشن 4K با نرخ 240 فریم در ثانیه را داشته باشد.

در ادامه صحبت های پاچتر از او سوالی درباره برتری نسل بعد کنسول ایکس باکس وان نسبت به پلی استیشن پرسیده شد. او در جواب این سوال از امکان استفاده تجهیزات واقعیت مجازی PS VR بر روی پلی استیشن 5 اطلاع داد. این تحلیلگر در صحبت هایش به این نکته اشاره نمود که احتمالا نسل بعدی پلی استیشن و Xbox در دو نسخه متفاوت عرضه شوند.

به طور کلی صحبت های منتشر شده از مایکل پاچتر عجیب و غریب به نظر می رسد. برای مثال پلی استیشن 5 برای پشتیبانی از چنین کیفیت تصویری نیاز به سخت افزار بسیار قوی دارد. اگر هم بر فرض مثال نسل بعدی کنسول پلی استیشن دارای چنین سخت افزار قوی باشد، قیمت آن بسیار بالا خواهد بود. برای درک بهتر از قیمت بالای این سخت افزار باید به این نکته توجه کنیم که قیمت کارت گرافیک قدرتمند Titan RTX که توانایی پشتیبانی از رزولوشن 4K و 110 فریم در ثانیه را دارد، 2500 دلار است.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9217

به "پشتیبانی پلی استیشن 5 از رزولوشن 4K با نرخ فریم 240FPS" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشتیبانی پلی استیشن 5 از رزولوشن 4K با نرخ فریم 240FPS"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید