وقتی قانون پیشنهادی ایران تبدیل به مدال شد

به گزارش مجله سرگرمی، در چهارمین روز از مسابقات قهرمانی 2019 جوانان دنیا ملی پوش دسته 89 کشورمان در گروه A این وزن به روی تخته رفت.

وقتی قانون پیشنهادی ایران تبدیل به مدال شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ امروز (سه شنبه 14خرداد ماه) در چهارمین روز از مسابقات قهرمانی 2019 جوانان دنیا محمدحسینی ملی پوش دسته 89 کشورمان در گروهA این وزن به روی تخته رفت.

وی در حرکت یکضرب با ثبت وزنه 157 کیلوگرم به مدال طلا دست پیدا نموده بود و در انجام سومین حرکت دوضرب خود پس از مهار وزنه 191 کیلویی، با دو چراغ قرمز و یک چراغ سفید روبرو شد. حسینی با این حکم خطای سه قاضی مسابقه، دستش از مدال های حرکت دوضرب و مجموع کوتاه می ماند و با صندلی چهارمی کارش را به خاتمه می رساند.

در این لحظه کادر فنی تیم ملی جوانان از یک کارت چلنچ خود بهره برد و به رای داده شده داوران اعتراض کرد. بلافاصله هیئت ژوری با بازبینی فیلم حرکت سوم دوضرب حسینی، سه رای سفید به او دادند تا ملی پوش کشورمان نایب قهرمانی دنیا خود را به واسطه قانون ویدیوچک که تدوین شده توسط نماینده وزنه برداری ایران است، جشن بگیرد.

پیشنهاد قانون بازبینی فیلم مسابقه ورزشی یا ویدیو چک سال گذشته توسط فدراسیون وزنه برداری کشورمان به IWF ارائه داده شده بود تا با تصویب نهایی، در آیین نامه مسابقات گنجانده گردد. محسن بیرانوند یکی از اعضای کمیته پژوهش، آموزش و مربیان فدراسیون دنیای است که این پیشنهاد را عنوان کرد و در این پیکارها اجرایی شد.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 26322

به "وقتی قانون پیشنهادی ایران تبدیل به مدال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقتی قانون پیشنهادی ایران تبدیل به مدال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید