نمایشگاه شهر گردشگر نشان می دهد سازمان میراث فرهنگی رویکرد درستی دارد

به گزارش مجله سرگرمی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایشگاه شهر گردشگر نشان می دهد سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رویکرد مناسب و درستی را در این حوزه پیش گرفته است.

نمایشگاه شهر گردشگر نشان می دهد سازمان میراث فرهنگی رویکرد درستی دارد

محمداسماعیل سعیدی نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس امروز دوشنبه 5 شهریور 97 در بازدید از نخستین نمایشگاه شهر گردشگر در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: این نمایشگاه ویژگی های بسیار خوبی دارد و نشان می دهد حرکت ارزشمندی در حوزه گردشگری کشور شروع شده است.

او توضیح داد: این نمایشگاه یک نوید خوب برای حوزه گردشگری و سرمایه گذاری در این بخش است، این یک نوید مبارک است و می تواند اساس و پایه خوبی برای استفاده از ظرفیت های گردشگری کشور باشد.

سعیدی اضافه نمود: نمایشگاه شهر گردشگر در نوع خود یک نمایشگاه بدیع و جالب توجه است و پیش از این شاهد چنین نمایشگاه هایی در کشور نبودیم، سازمان میراث فرهنگی رویکرد موثر و مفیدی را شروع نموده است و با این رویکرد خوب نظر سرمایه گذاران به حوزه گردشگری و ایجاد زیرساخت های مورد احتیاج در این بخش جلب می گردد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ذهن انسان در این نمایشگاه فعال می گردد و بی تردید سرمایه گذاران علاقه مند به حوزه گردشگری با حضور در این نمایشگاه می توانند فرصت های مناسب و سودمندی را برای سرمایه گذاری انتخاب نمایند.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 39142

به "نمایشگاه شهر گردشگر نشان می دهد سازمان میراث فرهنگی رویکرد درستی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه شهر گردشگر نشان می دهد سازمان میراث فرهنگی رویکرد درستی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید