نظم مثال زدنی طرفداران اردبیلی، دیدارهای نهایی جمعه پیگیری می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، بهرام آقاخانی در حاشیه برگزاری رقابت های اولین روز کشتی فرنگی جام باشگاه های دنیا در اردبیل طی مصاحبه با خبرنگاران توضیح داد: حضور پرشور طرفداران در روز اول مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه های دنیا بسیار ارزشمند بوده و قدردان چنین استقبال و حمایت کم نظیری هستیم.

نظم مثال زدنی طرفداران اردبیلی، دیدارهای نهایی جمعه پیگیری می گردد

وی اردبیلی ها را به عنوان میهمان نوازترین مردم کشورمان توصیف کرد و افزود: سطح فنی مطلوب پنجمین دوره مسابقات جام باشگاه های دنیا با شور و هیجان رقم خورده از سکوی تماشاگران همراه شده و مطمئنا تماشاگران حاضر در این رقابت ها ساعات خوبی را در چنین محیط سالم ورزشی تجربه کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود: تماشاگران اردبیلی پیش از این نیز در مسابقات والیبال امیدهای آسیا و انتخابی دنیا میهمان نوازی و استقبال مناسب خود از رقابت های بین المللی و دنیای را نشان داده و در رقابت های مذکور نیز حضور مثال زدنی را از خود به نمایش گذاشتند.

آقاخانی ادامه داد: ورزش اردبیل مدیون چنین طرفداران پرشوری بوده و مسئولان فدراسیون دنیای نیز قدردان نظم و انظباط تماشاگران حاضر در مسابقات هستند.

وی زیبایی هر مسابقه ورزشی را مدیون تماشاگران دانست و افزود: مطمئنا بازخورد چنین استقبال چشمگیری در سطح کشور و دنیا بسیار مطلوب خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یادآور شد: کشتی در اردبیل به عنوان یکی از رشته های پرطرفدار محسوب شده و در بین خانواده ها نیز از صندلی بسیار ارزشمندی برخوردار است.

آقاخانی توضیح داد: با توجه ویژه به کشتی استان اردبیل و انجام استعدادیابی و ایجاد انگیزه مضاعف در بین ورزشکاران، امیدواریم روزهای خوب کشتی اردبیل که در دهه های 60 و 70 رقم خورده بود، تکرار گردد.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8722

به "نظم مثال زدنی طرفداران اردبیلی، دیدارهای نهایی جمعه پیگیری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظم مثال زدنی طرفداران اردبیلی، دیدارهای نهایی جمعه پیگیری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید