نشان و سندهویت بصری کنگره شهدای قم رونمایی شد

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/قم نشان و سند هویت بصری دومین کنگره شهدای قم روز شنبه طی آیینی در این شهر رونمایی شد.

نشان و سندهویت بصری کنگره شهدای قم رونمایی شد

آیین رونمایی از نشان و سند هویت بصری دومین کنگره شهدای قم امروز در تالار آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم رونمایی شد.

موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم گفت: با رونمایی از سند و هویت بصری کنگره شهدای قم، حلقه اتصال تمام برنامه های مختلف کنگره با توجه به سند تعریف شده ایجاد و از امروز شاهد فراخوان های مختلف فرهنگی و هنری در سطح استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: با این رونمایی، انسجام خوبی میان تمام بخش های تبلیغی و فرهنگی مرتبط با کنگره شهدا در استان ایجاد و به مرور خروجی کمیته های مختلف کنگره اطلاع رسانی می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، با بیان اینکه این نشان و هویت بصری توسط استاد نجابتی از اساتید برجسته قم طراحی و دارای مفاهیم متعددی است گفت: رونمایی از این نشان و هویت بصری از جمله مهمترین اقدام های اجرا شده برای وحدت رویه در فعالیت های کنگره شهدای استان است.

در این مراسم17 کمیته زیرمجموعه کنگره شهدای قم ایجاد و اقدام های گسترده ای توسط این کمیته ها در حال برنامه ریزی و اجراست که یکی از این کمیته ها کمیته فرهنگی و هنری است.

زیر مجموعه کمیته فرهنگی و هنری، 9 کارگروه تعریف شده است که در موضوعات هنری، تجسمی، کتاب، فیلم، ادبی، تاریخ شفاهی، عکس، محصولات فرهنگی و فضای مجازی مشغول فعالیت های گسترده ای هستند که خروجی یکی از این اقدام ها، نشان و سندهویت بصری کنگره شهدای قم است.

گفتنی است دومین کنگره 6 هزار شهید قم قرار است در اواخر سال جاری در این استان برگزار شود.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 97757

به "نشان و سندهویت بصری کنگره شهدای قم رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشان و سندهویت بصری کنگره شهدای قم رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید