نامزد دریافت جایزه خرس طلایی به جمع داوران یاس پیوست

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، آنت اولسن کارگردان دانمارکی از جمله داوران خارجی جشنواره فیلم یاس است که آثار مسابقه دنیا (از بخش های مسابقه بین الملل سومین جشنواره فیلم یاس) را داوری می نماید.

نامزد دریافت جایزه خرس طلایی به جمع داوران یاس پیوست

آنت اولسن 20 نوامبر سال 1965 در دانمارک به دنیا آمد. کارگردان و نویسنده سینمایی و تلویزیونی که به خاطر آثارش شهرت جهانی کسب نموده تا کنون سه بار نامزد دریافت جایزه خرس طلایی برای فیلم های بدبیاری های کوچک، سرباز کوچولو و در دستان تو از جشنواره فیلم بین المللی برلین شده است.

اولسن کار خود را با ساخت فیلم بدبیاری های کوچکـ در سال 2002 شروع کرد. او برای اولین بار در پنجاه و دومین جشنواره فیلم برلین ، جایزه Blue Angel را به اولین فیلم خود اختصاص داد.

این کارگردان برجسته دانمارکی در سال 2013 به عنوان برترین کارگردان فیلم در کشور انتخاب شد. وی همچنین تدریس در مدرسه تئاتر دانمارک ، ردال نروژ ، بینگر فیلم آمستردام و کارگاه فیلم خاورمیانه در قاهره را تجربه نموده است.

وی اخیرا چندین قسمت از سریال Borgenرا کارگردانی کرد که موفقیت بزرگی در انگلستان و سایر کشور ها برای او محسوب می گردد.

با خاتمه مهلت فراخوان در بخش مسابقه بین الملل 163 اثر به دبیرخانه جشنواره فیلم یاس رسید و هیات انتخاب از میان فیلم های رسیده، آثار برتر را برای حضور در مرحله نهایی جشنواره انتخاب خواهند کرد.

در بخش مسابقه بین الملل فیلم هایی از کشورهای فرانسه، آمریکا، آلمان، اسپانیا، آرژانتین، ژاپن، انگلستان، سنگاپور، بلژیک، اتریش، روسیه، کانادا، نیوزلند و ... به دبیرخانه ارسال شده است.

درسومین دوره جشنواره فیلم یاس مسابقه چشم انداز آسیا نیز به بخش مسابقه بین الملل افزوده شده است.

سومین جشنواره بین المللی فیلم ویدیویی یاس یازدهم تا شانزدهم مهر ماه امسال در استان مازندران به دبیری حسین مسافر آستانه برگزار می گردد.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 50472

به "نامزد دریافت جایزه خرس طلایی به جمع داوران یاس پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامزد دریافت جایزه خرس طلایی به جمع داوران یاس پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید