موج جدید تغییرات در مجموعه های ورزشی پایتخت، خانمِ مدیر رفت!

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، حسن کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی که طی یکی دو سال گذشته بارها اقدام به انتصاب های جدید برای دو مجموعه ورزشی آزادی و انقلاب تهران کرد، میخواهد جابه هایی خود در امسال را از دو استادیوم دیگر پایتخت یعنی مجموعه های شیرودی و کشوری شروع کند.

موج جدید تغییرات در مجموعه های ورزشی پایتخت، خانمِ مدیر رفت!

این دو مجموعه طی دو سه سال گذشته از تغییر مدیریتی در امان بودند اما تصمیمات کریمی در این زمینه بالاخره شامل حال آنها هم شده است.

البته در خصوص مجموعه ورزشی شهید شیرودی، بازنشستگی توفیق کابلی هم برای معین مدیریت جدید مزید بر علت شده است. شهریورماه سال 97 سعید صمدی به دلیل بازنشستگی و پس از سه سال از مدیریت مجموعه شهید شیرودی کنار رفت و جای خود را به توفیق کابلی داد. حالا کابلی هم خود به سن بازنشستگی رسیده و به همین دلیل قرار است مدیریت جدید برای این مجموعه انتخاب گردد. از جلالیان مدیریت فعلی روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به عنوان گزینه اصلی برای سرپرستی مجموعه شیرودی یاد می گردد.

در خصوص مجموعه ورزشی شهید کشوری اما تصمیمات سلیقه ای باعث کنار گذاشتن آناهیتا شیرودی دختر شهید علی اکبر شیرودی پس از حدود سه سال مدیریت در این مجموعه شده است. آناهیتا شیرودی مردادماه سال 96 با حکم مصطفی مدبر مدیرعامل وقت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و به عنوان اولین مدیرِ مجموعه ورزشی، مدیریت این استادیوم را عهده دار شد اما حالا وی در آستانه کنار رفتن قرار گرفته که احتمالاً طی هفته جاری انجام می گردد. خبرنگاران کسب اطلاع نموده که مهدی امینی گزینه موردنظر حسن کریمی برای در اختیار دریافت امور مدیریتی این استادیوم است.

به گزارش خبرنگاران، دو استادیوم شهید شیرودی و کشوری در حالی در آستانه جابه جایی مدیریتی قرار گرفته اند که آخرین تصمیم مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در خصوص تغییرات اینچنینی در استادیوم های پایتخت بهمن ماه سال گذشته اجرا شد و طی آن امیرحسین فتحی مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال به عنوان مدیرعامل مجموعه ورزشی انقلاب معرفی گردید. این انتصاب دومین تغییر در راس مجموعه انقلاب طی سال گذشته به حساب می آمد چرا که فتحی جایگزین علی اکبر شعبانلو شد که خردادماه 98 و به جای سهیل یوسف نیا معرفی گردیده بود.

پیش از آن هم مجموعه ورزشی آزادی بارها محل رفت و آمد گزینه های مدیریتی قرار گرفته بود. آخرین انتصاب در این استادیوم خردادماه سال گذشته و با معرفی قدرت الله سیف به عنوان مدیر جدید انجام شد. سیف همچنان مدیریت مجموعه آزادی را به دست دارد و خبری هم از کنار رفتن او نیست اگرچه پیش از روی کار آمدن وی و در طول یک سال و نیم، سه بار مدیریت این مجموعه عظیم تغییر نموده بود.

اولین جابه جایی در راس مجموعه ورزشی آزادی و در دوره حسن کریمی بهمن ماه 96 انجام شد و طی آن ناصر محمودی فر جایگزین سیدحسن طباطبایی شد. پنج ماه بعد یعنی در تیرماه سال 97 اما فرهاد نیکوخصال جای محمودی فر را گرفت. در ادامه و در آذرماه سال 97 هم نیکوخصال جای خود را به علی اکبر شعبانلو داد و در نهایت هم سیف به عنوان مدیر جدید آزادی معرفی گردید.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 94225

به "موج جدید تغییرات در مجموعه های ورزشی پایتخت، خانمِ مدیر رفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موج جدید تغییرات در مجموعه های ورزشی پایتخت، خانمِ مدیر رفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید