مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رونمایی گوشی سامسونگ ویژه بازی های المپیک تا به روزرسانی وان پلاس 7 پرو

به گزارش مجله سرگرمی، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رونمایی گوشی سامسونگ ویژه بازی های المپیک تا به روزرسانی وان پلاس 7 پرو

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

هنوز مدت زیادی از رونمایی گوشی وان پلاس 7 پرو نگذشته است اما در همین مدت زمان کوتاه نیز، وان پلاس 7 پرو یک به روزرسانی دریافت نموده که البته ماهیت آن بیشتر امنیتی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

برند چینی میزو از جمله برندهایی است که به سرعت در حال محبوب شدن به ویژه بین مخاطبانی است که به دنبال یک گوشی به صرفه و کاربردی می گردند. اکنون نسخه ای ارزان قیمت از پرچمداراین برند در راه است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

به نظر می رسد شرکت فیس بوک به عنوان شرکت مادر اینستاگرام میخواهد پیغام رسان مستقل اینستاگرام را که در قالب دایرکت در دسترس بود تعطیل کند. این برنامه یاری می کرد که بعضی کاربران به وسیله دوربین برای ارسال پیغام های مستقیم در اینستاگرام اقدام نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

کولر هوشمند و خانگی موسوم به اواپولار یکی از جدیدترین نمونه های کولرهای هوشمند است که هر سال نسخه ای جدیدتر از کولرهای خود را روانه بازار می نماید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

امروز شرکت اوپو اظهار داشت که نسخه ای جدید از A9 که ماه گذشته وارد بازار شد در راه است. این نسخه قدرتمند تر از نسخه پیشین خواهد بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

از سال 1998 تا کنون سامسونگ حامی بازی های المپیک بوده و قراردادی را برای حامیان این بازی ها تا سال 2028 چیده است. یکی از سنت های سامسونگ به مناسبت بازی های المپیک رونمایی از نسخه های ویژه بازی های المپیک است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: انتخاب
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 24123

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رونمایی گوشی سامسونگ ویژه بازی های المپیک تا به روزرسانی وان پلاس 7 پرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رونمایی گوشی سامسونگ ویژه بازی های المپیک تا به روزرسانی وان پلاس 7 پرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید