مشکل کسری قطعه20هزار دستگاه خودرو حل شد

به گزارش مجله سرگرمی، دبیر انجمن صنایع همگن قطعه سازی از تجاری سازی و کامل شدن حدود 20 هزار دستگاه خودروی ناقص تولیدی در شرکت های خودروسازی تا سرانجام هفته جاری اطلاع داد.

مشکل کسری قطعه20هزار دستگاه خودرو حل شد

آرش محبی نژاد در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: به دلیل مشکلات مختلف صنعت خودرو و قطعه تا هفته گذشته حدود 70 هزار دستگاه خودرو در شرکتهای خودروسازی به دلیل کسری قطعات به صورت ناقص فراوری و در کف کارخانه های سازنده متوقف گردیده بود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه بخشی از قطعات مورد احتیاج تامین و فرایند تجاری سازی و کامل شدن خودروهای ناقص از ابتدای هفته جاری شروع گردیده است، اعلام کرد: بر این مبنا پیش بینی می کنیم تا انتها هفته از حدود 70 دستگاه خودروی ناقص در شرکتهای خودروسازی، حدود 20 هزار دستگاه خودرو کامل گردیده و آماده عرضه به بازار گردد.

دبیر انجمن صنایع همگن قطعه سازی ادامه داد: هفته جاری موعد تعطیلات تابستانی یک هفته ای شرکتهای خودروسازی بود که خوشبختانه با تامین شدن برخی از قطعات، خودروسازان از این فرصت برای تجاری سازی و کامل کردن خودروهای ناقص فراوریی در گذشته استفاده کردند.

وی اضافه کرد: به این ترتیب تا هفته آینده تعداد خودروهای ناقص متوقف در شرکتهای خودروسازی به کمتر از 50 هزار دستگاه می رسد. کامل شدن خودروهای ناقص و عرضه آنها به بازار علاوه بر آنکه باعث ایفای تعهدات خودروسازان به خریداران و تحویل خودروهای فروخته گردیده به مشتریان خواهد شد تاثیر مثبتی نیز بر بازار خودرو خواهد داشت.

محبی نژاد با بیان اینکه امیدواریم مسوولان هرچه زودتر نسبت به بهبود شرایط در صنایع خودرو و قطعه سازی اقدام نمایند، توضیح داد: در این راستا شنیده گردیده که موضوع افزایش سقف اعتباری شرکتهای خودروسازی در سیستم بانکی و ارائه تسهیلات به این صنعت در جریان است که امیدواریم هرچه زودتر محقق گردد تا با پرداخت مطالبات معوق قطعه سازان از سوی خودروسازان، بخشی از مشکلات این صنایع حل گردد.

به گزارش خبرنگاران، پیش از این دبیر انجمن صنایع همگن قطعه سازی اعلام نموده بود حدود 70 هزار دستگاه خودرو به دلیل کسری قطعات به صورت ناقص فراوری و در کف کارخانه های سازنده متوقف گردیده است.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1783

به "مشکل کسری قطعه20هزار دستگاه خودرو حل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل کسری قطعه20هزار دستگاه خودرو حل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید