تعیین شدن زمان انتخابات فدراسیون همگانی، 9 نفر تایید صلاحیت شدند

به گزارش مجله سرگرمی، قرار است فدراسیون ورزش های همگانی در تاریخ 25 تیر ماه امسال با حضور 10 نامزد تایید صلاحیت شده برگزار گردد.

تعیین شدن زمان انتخابات فدراسیون همگانی، 9 نفر تایید صلاحیت شدند

به گزارش خبرنگاران، از 19 اسفند ماه سال 1397 فدراسیون ورزش های همگانی فعالیت خود را بدون رئیس دنبال نموده است و این بار قرار است در تاریخ 25 تیر ماه در نهایت مجمع انتخاباتی این فدراسیون با حضور 10 نامزد تایید صلاحیت شده برگزار گردد هر چند هنوز تاریخ رسمی از سوی وزارت ورزش و جوانان ابلاغ و اعلام نشده است.

طبق اعلام یک مقام مسئول در فدراسیون ورزش های همگانی 11 نفر برای تصدی سمت ریاست فدراسیون ورزش های همگانی ثبت نام نموده بودند که از این تعداد 10 نفر تایید صلاحیت شده و صلاحیت یک نفر دیگر نیز رد شده است؛ رضا شجیع، عباسعلی اکبری، فاطمه ابوالقاسمی، افشین مولایی، محمد بابایی، شهرام علم، فرهاد نیکو خصال، ولی الله شجاع پوریان، میرزمانی و اصلانی 10 نامزد تایید صلاحیت شده به منظور شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون ورزش های همگانی هستند و در این بین محمدرضا اسد تایید صلاحیت نشد.

به گزارش خبرنگاران، از 21 مهر ماه سال گذشته تا انتها دوره سرپرستی افشین مولایی در فدراسیون ورزش های همگانی، وزیر ورزش و جوانان احمد گواری را به عنوان سرپرست این فدراسیون منصوب کرد.

دوره ریاست چهارساله علی مجدآرا در فدراسیون ورزش های همگانی بر اساس قانون باید 19 اسفندماه 1397 به انتها می رسید، با این وجود او تا 19 فروردین ماه سال 98 تصدی ریاست این فدراسیون را بر عهده داشت و وزیر ورزش و جوانان در همین تاریخ افشین مولایی که مدیرکل ورزش همگانی این وزارتخانه بود را به عنوان سرپرست فدراسیون ورزش های همگانی منصوب کرد. همچنین 21 مهرماه سال گذشته بود که با انتها دوره سرپرستی افشین مولایی در فدراسیون ورزش های همگانی، وزیر ورزش و جوانان، احمد گواری را به عنوان سرپرست این فدراسیون منصوب کرد.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 98781

به "تعیین شدن زمان انتخابات فدراسیون همگانی، 9 نفر تایید صلاحیت شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعیین شدن زمان انتخابات فدراسیون همگانی، 9 نفر تایید صلاحیت شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید