مدال هایم برای هیئت تکواندوی قم اهمیتی ندارد

به گزارش مجله سرگرمی، محمدرضا شعبانی قهرمان جهانی پاراتکواندوی قمی در گفتگو با خبرنگاران با انتقاد از حمایت نکردن هیأت تکواندو گفت: من شخصاً امور ورزشی ام را پیگیری می کنم و هیئت تکواندو به من اهمیتی نمی دهد و من هم با آنها کاری ندارم و ظاهراً مدال ها و عناوین من برای این هیئت اهمیتی ندارد.

مدال هایم برای هیئت تکواندوی قم اهمیتی ندارد

وی با اشاره به اینکه رشته پاراتکواندو زیر مجموعه رشته تکواندو قرار گرفته گفت: قبلاً رشته ما زیر نظر فدراسیون جانبازان و معلولین بود ولی در حال حاضر زیر مجموعه فدراسیون تکواندو هستیم و ای کاش هنوز هم زیر نظر فدراسیون و هیأت جانبازان و معلولین بودیم.

شعبانی درباره دلایل انتقادش از هیأت تکواندو گفت: برای هیأت تکواندو مدال طلای مسابقات دنیای پاراتکواندو برابر با مدال برنز مسابقات کشوری تکواندو است.

این قهرمان افزود: بخاطر عمل جراحی که هفته گذشته داشتم فعلاً تمرین های من متوقف شده است و در حال استراحت و نقاهت هستم.

اولین مدال آور پاراتکواندوی قم در مسابقات برون مرزی در ادامه افزود: با توجه به اینکه ویروس کرونا بیشتر فعالیت ها و تمرینات ورزشی را متوقف کرده بود؛ من مثل گذشته به صورت انفرادی در محیطی اختصاصی تمرین داشتم که تمرین هایم منظم و مرتب انجام شود و آسیبی به فرایند آماده سازی بدنم ایجاد نکند.

وی با اشاره به اینکه طبق آخرین رده بندی برترین پاراتکواندوکاران وزن منفی 75 کیلوگرم دنیا در رده چهارم رده بندی قرار گرفته گفت: سه رقیبی که بالاتر از من هستند نمایندگان کشورهای آذربایجان، ترکیه و آمریکا هستند و امیدوارم بتوانم در رتبه بندی ماه های آینده از سوی فدراسیون دنیای رتبه بهتری کسب کنم.

شعبانی در ادامه افزود: شانس کسب سهمیه شرکت در مسابقات پارالمپیک را از دست داده ام و نفرات این مسابقات مشخص شده اند و من شانسی برای حضور در مسابقات پارالمپیک ندارم.

وی در خاتمه درباره تجلیل های مختلفی که از قهرمانان می شود ابراز داشت: از ابتدای سال 98 که پاراتکواندو زیر نظر فدراسیون تکواندو رفت یک طلای آسیایی و دو طلای کشوری کسب کردم ولی هیچ اتفاقی برای من نیفتاد و از من تجلیلی به عمل نیامد.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 100975

به "مدال هایم برای هیئت تکواندوی قم اهمیتی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدال هایم برای هیئت تکواندوی قم اهمیتی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید